خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جوابیه‌ی «علی پالیزدار» درباره‌ی تماشاخانه پالیز

«علی پالیزدار»، مدیر داخلی تماشاخانه تعطیل شده پالیز، یک روز بعد از انتشار خبر انصاف نیوز درباره تخریب تماشاخانه پالیز [لینک گزارش] توضیحاتی ارایه کرد که در پی می‌آید:

باسلام بعد از خواندن گزارش شما لازم دیدم توضیحاتی رو عرض کنم:

۱- خبرنگار حرفه‌ای قاضی نیست و مشهودات را می‌نویسد و نباید خدشه و آسیبی به هیچ یک از طرفین وارد کند و تنها چیزی که می‌بیند را گزارش کند نه آن چیزی که به او دیکته می‌شود بطور مثال مگر شما قبلاً سقف تماشاخانه را دیده بودید که نوشتید تخریب لوله‌های سقف؟ مثلا چه لوله‌ای؟ لوله گاز؟ لوله داربست یا چه لوله‌ای؟ اگر لوله داربست است که پیچ و مهره است و باز می‌شود و برده می‌شود پس تخریب نیست شما دیکته‌ی حرف‌های یک طرف را با انتشار عکس و کپشن اشتباه صحیح جلوه دادید.

۲- وکیل آقای حبیبی یک روز مهلت تخلیه دادند و گفتند این نامه را بگیرید و بروید، نیازی به تمیز کردن نیست؛ فقط تخلیه کنید که بحثی پیش نیاید. ما خودمان کارگر می‌گیریم تمیز می‌کنیم، این هم عکس نامه‌اش:

تصویری از نامه مالک به دادورز دادگستری

۳-طبق قرارداد سوله داخل حیاط برای من است، ایشان اجازه جمع آوری را ندادند و گفتند قانونی بیایید ببرید.

۴- ما باید یک سوله پشت گالری تحویل می‌دادیم. سازه و سقف قید شده در قرارداد نه بیش از آن ، کف آنجا که چوب شده مال خودم بوده است؛ اختیارش را داشتم کف سالن خودم را خیس کنم تا بشود آنها را کند و برد به کف چسبیده بود؛ که زمان تمام شد گفتند خودمان جمع می‌کنیم.

۵- نوشته‌اید پول برق را ندادیم. فیش آب را منتشر می‌کنید. ۲۰۰۰ متر زمین شامل ۲ کافه و گالری و ۲ سالن کلا یک کنتور آب دارد و آب مشترک است، و کافه کوچک‌تر بخاطر استفاده از سرویس بهداشتی داخل پالیز سهم آب ما را می‌دادند و برگه اخطار برق هم بخاطر بدهی نیست به خاطر دادن سیم برق به حیاط کافه برای کمک بود که برقشان قطع بود؛ روی برگه را بخوانید.

۶- یک خبرنگار باید دقت داشته باشد که در مورد چیزی که تخصص ندارد به اشتباه خبرنویسی نکند. شما نوشتید بالابر موتور ندارد. شما عکس از بالای بالابر گرفته‌اید درحالی که موتور در چاله است و من این را شیطنت شما می‌دانم یا عدم تسلط شما یا برخورد مغرضانه‌ی شما به مجموعه پالیز یا… که بهتره به این… فکر نکنم شما رسانه‌ی متعهدی هستید.

۷- در برگه دادورز نوشته شده ۴ عدد پله آهنی که با عکس دقیق در پرونده است؛ و من یکیشان را الان داشتم. خوب باید برمی‌داشتم. اینها برای خودم بوده است.

۸- در برگه دادورز نوشته ۱۱ صندلی و بخشی از آن سوخته است اگر من خسارتی به ملک زده بودم دادورز محترم قید می‌کرد در برگه که گزارش ثبت شود.

۹- سقف آنجا را اگر نگاه کنید فوم است. اصلا ما از پشم شیشه در سقف استفاده نمی‌کردیم. آن پشم شیشه‌ها برای دکور یک گروه بوده که جا مانده است که این هم باز می‌گذارم به حساب اینکه به شما اطلاعات غلط داده شده است.

۱۰- در نهایت شما برای این رفته بودید که متوجه بشوید سر تماشاخانه پالیز چه آمده یا رفته بودید ببینید ما بدهی داریم به کسی یا خیر؟ بدهی من به شما چه ربطی دارد؟ شما نوشتید من ۱۱ ماه بدهی دارم! شما تلفنی با حبیبی مصاحبه کرده‌اید؟ چون اصلا اینطور نیست ما ۵ ماه آخر را اجاره ندادیم به خاطر توقیف اموال مالک اصلی آقای لاهیجانی که ایشان به عنوان نماینده اجاره‌های ما را گرفته اما به ایشان پرداخت نمی‌کردند سهمشان را…

در آخر اگر من اعاده حیثیت کنم؛ شما می‌آیید پاسخ می‌دهید؟

از شما درخواست دارم عاجزانه درباره نوشتن مطالب و انتشار آن دقت بیشتری داشته باشید ممکنه یک اشتباه شما به آبروی دیگران خدشه‌ای وارد کند و بخاطر اعتماد مردم به شما اون حرف اشتباه سندیت پیدا کند و شما مدیون دیگران شوید.

یاحق

علی پالیزدار

بلایی که سر تماشاخانه پالیز آمد [+عکس‌ها]

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا