خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ شاهد علوی به یک ادعا

«شاهد علوی» ایرانی مقیم آمریکا در واکنش به انتشار ادعایی درباره‌ی خود با عنوان «شاهد علوی چطور پناهندگی گرفت؟» [لینک] در توییتر نوشت:

عنوان «معاون انضباطی مدرسه» در یک خبر

«۱- در مدارس ایران، پستی با عنوان “معاون انضباطی” وجود ندارد.
۲- من حتی یک روز هم معاون هیچ مدرسه و دبیرستانی نبوده‌ام.
۳- خوشبختانه وحشی‌گری توصیف شده از من سر نزده است.
۴- من هیچ‌وقت پناهجو نبوده‌ام و در هیچ پروسه پناهندگی هم نبوده‌ام.
۵- من با داشتن ویزای اقامت دائم (مهاجرت) وارد آمریکا شدم و این‌جا ماندگار شدم.
۶- و البته زمان خروج از ایران، معلم و دبیر رسمی آموزش‌ و‌ پرورش بودم و چون با درخواست مرخصی یا بازخریدم موافقت نشد ترک خدمت کردم اما هنوز هم حکم اخراج به وکیلم ابلاغ نشده و قانونا هنوز معلم هستم!»

یکی از مخاطبان پاسخ او، تصویری از خبری مربوط به ماجرایی در تهران را منتشر کرده که در آن به عنوان «معاون انضباطی مدرسه» از زبان یکی از مسوولان آموزش و پرورش اشاره شده است.

توضیح تکمیلی آقای علوی: «اخیرا چند سالی است در برخی از مدارس غیرانتفاعی برای یافتن پست برای پسرخاله و دختر خاله در مدرسه چنین عنوانی را برای همارانش‌شان تعریف کرده‌اند اما این پست وجود ندارد و آموزش و پرورش برای چنین پستی ابلاغ نمی‌زند. چارت وزارت و مدارس و عناوین پستها معلوم است طبعا اینکه یک مقام وزراتخانه چه گفته است جای فکت‌ها را نمی‌گیرد».
شاهد علوی همچنین با انتقاد به بازنشر آن توییت درباره‌ی خود، نوشت: «این دومین بار است که لجن پراکنی اوباش علیه من را بدون توجه به پاسخ‌ من منتشر می‌کنند. بار نخست جلایی‌پور پدر و اکنون یکی از فرزندان سایبری‌اش».

درباره‌ی شاهد علوی هتاک


انتهای پیام

بانک صادرات

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا