خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صرفه‌جویی در هزینه‌های کسب‌وکار با دفتر کار در تهران، اما با استاندارد سیدنی

رپورتاژ‌آگهی

فضاهای کار اشتراکی،‌ پدیده جدیدی نیستند. اما در سال‌های اخیر و به‌خصوص بعد از همه‌گیری کرونا با استقبال زیادی مواجه شده‌اند. دفتر کار اشتراکی، فضایی است که افراد و کسب‌وکارها، بسته به نیازشان، یک میز یا یک اتاق کار را در اختیار می‌گیرند و از باقی امکانات به صورت اشتراکی استفاده می‌کنند. اتفاقی که باعث می‌شود هزینه‌های اداره یک کسب‌وکار به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند.

در ایران هم فضاهای کار اشتراکی چند سالی است که جای خود را در میان کسب‌وکارها پیدا کرده‌اند. از جمله این دفاتر، فضای کار اشتراکی استرالیایی سروکورپ (Servcorp) است که در بیش از ۵۰ کشور جهان، از جمله ایران، شعبه دارد. شعبه‌هایی که همگی از یک استاندارد و دستورالعمل یکسان استفاده می‌کنند تا کیفیت دفاتر این شرکت در تهران،‌ لندن، سیدنی و … تفاوتی نداشته باشد.

شرکت سروکورپ سه سرویس اصلی دارد که نیازهای مختلف کسب‌وکارها را، از کوچک تا بزرگ، پوشش می‌دهد. این خدمات طوری طراحی شده‌اند که همه آنچه کسب‌وکارها احتیاج دارند را برآورده کنند تا تمرکز مدیران و نیروهای انسانی تنها بر روی کارشان باشد. این سه سرویس اصلی شامل دفتر کار اختصاصی،‌ فضای کار اشتراکی و دفتر کار مجازی می‌شود. علاوه‌بر اینها هم، خدمات ارزش افزوده خیال کسب‌وکارها را از هر جهت راحت می‌کند.

دفتر مجازی، خدمات پایه سروکورپ،‌ و پرطرفدارترین سرویس این شرکت در سراسر دنیا است. سرویسی که شامل یک فضای کار نیمه‌وقت (۸۰ ساعت در ماه)،‌ تلفن ثابت اختصاصی،‌ منشی (نه تلفن گویا) و همچنین نشانی معتبر در طبقه ۱۵ برج کیان تهران (خیابان ولیعصر، بالاتر از ظفر) است.

فضای کار اشتراکی، مشابه چیزی است که به طور معمول از این فضاها انتظار می‌رود. به معنی سالن بزرگی با میزهای متعدد که به افراد به طور اشتراکی از آن استفاده می‌کنند. سروکورپ در این فضا، دو سرویس میز کار اختصاصی و اشتراکی تعریف کرده که تنها از نظر سطح دسترسی با هم متفاوت‌اند. میز اختصاصی به صورت شبانه‌روزی و میز اشتراکی در ساعات اداری. علاوه بر آن، خدمات تلفن ثابت و منشی هم در صورت نیاز مشتریان به آنها ارائه می‌شود.

اما کامل‌ترین سرویس سروکورپ،‌ دفتر کار اختصاصی است. این دفتر، شامل یک اتاق کار اختصاصی با دسترسی شبانه‌روزی، مبلمان اداری، تلفن و منشی و از همه مهم‌تر اجاره‌نامه رسمی با کد رهگیری است که به‌عنوان دفتر ثبتی شرکت‌ها قابل استفاده است. در سروکورپ چای و قهوه رایگان و نامحدود است و فضای لانژ برای استراحت و نتورکینگ اعضا طراحی شده است. اتاق جلسات هیات مدیره نیز بنا به نیاز و به صورت ساعتی در اختیار شرکت‌ها قرار می‌گیرد. همچنین خدمات نظافت، شستشو و تعمیرات به عهده سروکورپ بوده تا خیال کسب‌وکارها از همه نظر از بابت دفتر کارشان راحت باشد. به این صورت، کسب‌وکارها از یک فضای کار با استاندارد بین‌المللی بهره‌مند می‌شوند اما تنها هزینه بخشی از آن را می‌پردازند. صرف حداقل هزینه و بهره‌مندی از حداکثر امکانات.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا