خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جام باشگاه‌های والیبال بانوان آسیا ؛ دختران ایرانی راهی قزاقستان شدند

جام باشگاه‌های والیبال بانوان آسیا از چهارم تا یازدهم اردیبهشت سال جاری با حضور شش تیم و به میزبانی کشور قزاقستان برگزار می‌شود.

به گزارش ورزش سه، این مسابقات در حالی آغاز می‌شود که نماینده ایران در این مسابقات تیم باریج اسانس خواهد بود. تیم بانوان باریج اسانس به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم‌های والیبال بانوان برای حضور در این رقابت‌ها چند بازی دوستانه و همچنین اردوی آمادگی خود را نیز پشت سر گذاشته است.

جام باشگاه‌های والیبال بانوان که به میزبانی کشور قزاقستان برگزار می‌شود به صورت گروهی است و تیم باریج اسانس باید با تیم‌هایی از کشورهای قرقیزستان، ژاپن، تایلند، قزاقستان یک و قزاقستان دو به رقابت بپردازد.

بازی‌ها به صورت دوره‌ای بوده و پس از اتمام مرحله‌ی گروهی تیم‌های اول و دوم گروه برای کسب عنوان قهرمانی به فینال راه خواهند یافت و تیم‌های سوم و چهارم نیز برای کسب مدال برنز به مصاف یکدیگر می‌روند.

در جام باشگاه‌های والیبال بانوان، علاوه بر حضور تیم باریج اسانس به عنوان نماینده کشورمان تیم داوری ایرانی نیز در قرقیزستان حضور خواهد یافت.

خانم زهرا شیری به عنوان داور اول و همچنین محمد شاهمیری، به عنوان رئیس کمیته داوری و مرتضی افجه‌ای رئیس کمیته VIS این مسابقات خواهد بود.

تیم باریج اسانس که در این سال‌ها با سرمایه گذاری مناسب و اردو‌های آماده‌سازی از شرایط مناسبی برخوردار است، امیدوار است در این مسابقات بر روی سکو قرار بگیرد. این تیم موفق شد در سال 1400 مقام نخست لیگ والیبال بانوان را به خود اختصاص دهد و به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های والیبال بانوان خود را معرفی کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا