خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده چلسی و بورنموث 6 دی 1401

پخش زنده چلسی و بورنموث 6 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته هفدهم لیگ برتر جزیره به مصاف هم می‌روند.

چلسی گراهام پاتر امشب و از ساعت 21:00 به وقت ایران در استمفورد بریج میزبان بورنموث است. برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و بورنموث 6 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال چلسی و بورنموث 6 دی 1401

پخش زنده چلسی و بورنموث 6 دی 1401

چلسی با وجود کسب دو جام مهم در فصل گذشته، در آغاز فصل جدید با وجود ستارگان پرشمارش نتوانست عملکرد خوبی ثبت کند و نهایتا با اخراج توماس توخل و آمدن پاتر، حداقل روند نسبتا بهتری به خود گرفت. چلسی حالا با 21 امتیاز در رده نهم و بورنموث با 16 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

چلسی البته در 5 بازی آخر خود تنها 1 برد برابر دیناموزاگرب و 4 شکست برابر نیوکاسل، منچسترسیتی، استون ویلا و آرسنال ثبت کرده است. بورنموث هم وضع خیلی بهتری ندارد و 3 شکست برابر نیوکاسل، لیدز و تاتنهام و 2 برد برابر اورتون داشته است.

نکته جالب توجه اینکه در 5 بازی آخر دو تیم، 2 بار هر یک از دو تیم پیروز شده‌اند و یک بازی به تساوی انجامیده است. بورنموث همچنین یک برد بزرگ 4 بر 0 برابر چلسی کسب کرده است. البته در مجموع تقابل‌های سالیان اخیر، چلسی با 8 برد برابر 4 برد بورنموث دست بالا را دارد. برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و بورنموث 6 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا