خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارش بیزنس تایمز از ثروت ملانیا ترامپ

به نوشته‌ی بیزنس تایمز ارزش خالص ثروت ملانیا ترامپ ۵۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از بیزنس تایمز، ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا پیش از ازدواج با دونالد ترامپ مدل بود. او که اهل اسلوونی است، در سن ۱۸ سالگی رسما کار مدلینگ را آغاز کرد. او بازیگری را در فیلم “زولندر” تجربه کرد و در برنامه تلویزیونی “کارآموز” در بخش دعوت از مهمان حضور داشت. عکس ملانیا به عنوان مدل روی مجله‌های بسیاری چاپ می‌شد.

او همواره لباس‌هایی خاص به ارزش چندین هزار دلار به تن می‌کند و از جمله می‌توان به لباس عروسی ۷۹ هزار پوندی و کت حدودا ۴۱ هزار پوندی او اشاره کرد. پیراهن‌های برند او هم چند هزار دلار قیمت دارند و او حتی با ژاکت ۵۲ هزار پوندی هم دیده شده است.

بانوی اول ۴۹ ساله آمریکا کسب و کارهای متعددی راه‌اندازی کرده که از جمله در حوزه جواهرات بود. او پیشتر می‌گفت می‌خواهد زنان قادر به خرید محصولاتی باشند که دلشان می‌خواهد و از آن لذت ببرند. محصولات او هم دقایقی پس از ارائه تماما فروخته می‌شد و از ۳۰ دلار تا ۲۰۰ دلار قیمت داشت. ترامپ هم سابقا مدیر یک خط محصولات پوستی ملانیا بود که در نهایت بابت کیفیت پایین تعطیل شد.

او و دونالد ترامپ املاک و مستغلات فراوانی به ارزش میلیون‌ها دلار دارند. این زوج خانه‌ها و عمارت‌های متعددی دارند؛ پنت‌هاوسی در نیویورک به قیمت ۵۴ میلیون دلار، خانه‌ای در جزیره سن مارتین کارائیب، عمارتی به مساحت تقریبی ۴۰۰۰ مترمربع در بدفورد، خانه‌هایی در نیویورک و پالم بیچ که مجموعا ۲۵ میلیون دلار برآورد می‌شوند. گفته می‌شود صرفا هزینه عروسی آن‌ها در سال ۲۰۰۵ مبلغ ۱.۹ میلیون پوند (۲.۴۶ میلیون دلار) شده بود.

ملانیا ترامپ بابت مشاغل موفقی که داشته است و درآمدزایی، ثروتمند محسوب می‌شود. بنابراین اگر ارزش خالص ثروت او ده‌ها میلیون دلار می‌شود، محصول کار موفق اوست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا