خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حضرتی: جانباختگان حوادث آبان فرزندان ما بودند

«الیاس حضرتی»، قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: جانباختگان حوادث آبان‌ ماه فرزندان ما بودند که بر اثر مشکلات شدید اقتصادی اعتراضاتی کردند و اتفاقات ناگواری رقم خورد.

به گزارش ایسنا، الیاس حضرتی در سومین کنگره حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی با تسلیت چهلمین روز درگذشت جانباختگان حوادث آبان‌ ماه گفت: این‌ها فرزندان ما بودند که بر اثر مشکلات شدید اقتصادی اعتراضاتی کردند و اتفاقات ناگواری رقم خورد. خداوند به خانواده آن‌ها صبر دهد و به ما و مسئولان عقل و فکر درستی بدهد.

وی اضافه کرد: ما باید در چهلمین سال انقلاب این روحیه و شجاعت را داشته باشیم که به چهل سال گذشته و راه طی شده نگاهی کنیم. انتظار بود بزرگان، شیوخ و مسئولان ما در چهلمین سالگرد انقلاب این راه طی شده را ارزیابی کنند و دستاوردها، چالش‌ها، مشکلات و نارسایی‌های آن را بسنجند. باید کمیته‌های تخصصی مستقل در سطح کشور تشکیل و این مأموریت به آن‌ها داده شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در همه کشورهای دنیا ساختار سیاسی بر مبنای ساختار حزبی شکل می‌گیرد، افزود: در واقع احزاب تشکیل می‌شوند که حکومت را اداره کنند، مسئولیت بپذیرند و اختیار داشته باشند.

حضرتی با بیان اینکه اصلاح طلبی تنها راه ممکن برای خروج از بن‌بست است، گفت: مجمع فرهنگیان برای ایجاد شور و شعور سیاسی کادرسازی و تنظیم برنامه برای اداره حکومت مسئولیت دارد و در کنار این مسئولیت ویژه‌ای برای حل مسائل صنفی فرهنگیان را بر عهده دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا