خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله مری ترامپ به ایوانکا ترامپ

«مری ترامپ»، برادرزاده رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای ضمن انتقاد از دختر عمویش گفته او بر خلاف گزارش‌های برخی رسانه‌ها هیچ اثر اصلاحی روی رفتارهای دونالد ترامپ ندارد.

به گزارش فارس، «مری ترامپ» برادرزاده رئیس‌جمهور آمریکا امروز (پنجشنبه) در مصاحبه‌ای با روزنامه واشنگتن پست درباره «ایوانکا ترامپ» دختر رئیس‌جمهور آمریکا اظهار نظر کرد.

به نوشته وبگاه بیزنس اینسایدر، مری ترامپ در پاسخ به سؤال خبرنگار این روزنامه آمریکایی مبنی بر اینکه آیا ایوانکا ترامپ گاهی اوقات یک «اثر اصلاحی» روی پدرش دارد یا خیر گفت: «به نظرم رفتارهای خود او بهترین گواهی است که تقریباً هر روز چنین چیزی را رد می‌کند.»

وی افزود: «او هیچ کاری انجام نمی‌دهد. در فضای مجازی او سعی می‌کند اوضاع را آرام کند، اما یا می‌خواهد اثرگذار باشد و نمی‌تواند و یا اینکه اصلاً علاقه‌ای به اینکه اثرگذار باشد ندارد.»

برادرزاده ترامپ در این مصاحبه همچنین گفت: «من به یاد ندارم او (ایوانکا ترامپ) کاری انجام داده باشد که نشان دهد دنبال اصلاح است و یا یک اثر اصلاحی [در دولت ترامپ]  ایجاد کرده باشد.»

بیزنس اینسایدر نوشته، ایوانکا یکی از برجسته‌ترین کارکنان کاخ سفید است که بر مسائلی چون مرخصی کارکنان و «کارآفرینی» تمرکز دارد.

این وبگاه خبری همچنین نوشت، گاهی اوقات ایوانکا ترامپ به دلیل وظایف بزرگتر از معمولی که به وی متحول شده به سخره گرفته می‌شود مانند زمانی که توسط پدرش برای تعامل با حاضرین در اجلاس گروه ۲۰ در سال ۲۰۱۹ اعزام شد.

مری ترامپ پیش از این نیز در مصاحبه‌ای با شبکه «ای‌بی‌سی نیوز»، خواستار استعفای رئیس‌جمهور آمریکا شده بود.

برادرزاده ترامپ درباره دیدار با عمویش در کاخ سفید تنها سه ماه پس از آغاز ریاست جمهوری او گفت: «همان موقع به‌نظر می‌رسید از فشار [کار] خسته شده است و من به خاطر می‌آورم که با خودم فکر می‌کردم او خسته به نظر می‌رسد. انگار این چیزی نبود که برایش نامزد شده بود، البته اگر می‌دانست برای چه کاری نامزد شده است».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا