خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا حمله به هانی کرده با قتل وحید مرادی ارتباط دارد؟

چند روز پیش خبر قتل «هانی کرده» گنده لات مشهور تهران منتشر شد هر چند او همچنان در بیمارستان و زنده است اما در این میان دادگاه شکایت پدر «وحید مرادی» لاتی که در زندان رجایی شهر کرج کشته شد هم در روزهای آینده برگزاری می‌شود؛ این مساله این پرسش را مطرح می‌کند آیا برگزاری دادگاه پدر وحید مرادی ارتباطی به حمله‌ی سنگین اخیر به هانی کرده دارد؟

نعیم رضا نظامی چهارمحالی وکیل پدر وحید مرادی حاضر نشد با انصاف نیوز در این باره مصاحبه کند اما گفت که از نظر او میان حمله به هانی کرده و قتل وحید مرادی ارتباطی نمی‌بیند.

تاریخ دادگاه پرونده‌ی وحید مرادی ۲۳ دیماه است.

وکیل پدر وحید مرادی با بیان اینکه «در این مقطع زمانی تمایلی به مصاحبه درباره‌ی این پرونده ندارم»، با سکوت در برابر این پرسش که آیا ارتباطی بین این تلاش برای قتل و قتل وحید مرادی وجود دارد؟، در پاسخ این سوال که «خانواده‌ی مرادی چه نظری نسبت به این موضوع دارند؟» نیز گفت: ارتباطی به آن‌ها ندارد و برایشان مهم نیست.

اما در پایان نعیم رضا نظامی چهارمحالی وکیل پدر وحید مردای گفت: حادثه رخ داده برای هانی کرده هیچ ‌گونه ارتباطی عقلا و منطقا نمی‌تواند با دوستداران و طرفداران مرحوم وحید مرادی داشته باشد؛ چرا که در روزهایی که بحث‌هایی بعد از فوت وحید ایجاد شده بود موکل بنده به کرات طرفداران وحید را به آرامش دعوت کرده بود؛ پس ارتباطی بین این دو وجود ندارد.

او در ادامه ابراز تاسف کرد راجع به این موضوع که چرا وضعیت جسمی این شخص مستند اعلام نمی‌شود و چرا وقتی خبرگزاری‌های رسمی خبر قتل هانی را منتشر کرده‌اند همچنان حیات و ممات این فرد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا