خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صفار: به موسوی و کروبی مجوز خرید نان داده شد

محمدحسین صفارهرندی٬ گفته است به تازگی به موسوی و کروبی اجازه داده شده برای گرفتن نان و هوا‌خوری از خانه خارج شوند!
به گزارش سایت تیتر یک، وزیر ارشاد دولت احمدی نژاد در حاشیه همایش 9 دی کرج در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد گفت: نمی‌دانم این چگونه حصری است که صبح به صبح نان تازه را از دست نگهبانان تحویل می‌گیرند، با بیرون ارتباط دارند و تا این حد هم از آن ناله می‌کنند!  وزیر ارشاد دولت احمدی‌نژاد با بیان اینکه از همان حصر هم بیانیه و نظریه صادر می‌کنند گفت: نمی‌دانم این چگونه حصری است که آنها می‌تواند ارتباط داشته باشند و تازه از آن شکوه هم می‌کنند و اگر فرصت بیشتری پیدا کنند دست به کارهای بشتری می‌زنند، به تازگی هم به آنها گفته شده می‌توانند برای گرفتن نان از خانه خارج شوند و هوا بخورند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: خیلی ها فکر می‌کنند که سران فتنه بلافاصله پس از وقایع سال 88 به حصر خانگی افتادند در حالی که اینگونه نیست و رأفت نظام اسلامی بیش از یکسال به آنان فرصت داد تا شاید متنبه شده و اظهار پشیمانی کنند. سردبیر سابق کیهان همچنین افزود: ولی آنان نه تنها دست از مواضع خود برنداشته و اعلام برائت نکردند بلکه در قضیه سوریه(!) ورود پیدا کرده و آشوبگری های خود را به گونه‌ای دیگر هدایت می‌کردند و از این جهت به حصر افتادند تا دسترسی دشمن به آنان قطع شده و نتوانند بر خلاف مصالح نظام و مردم کاری کنند.
وی گفت: حالا آنها منفورتر هستند که آبرو و مصلحت کشور و مردمی را به خطر انداختند یا کسانی که آنها را از آشوبگری منع کردند؟ این مسئول خاطر نشان کرد: آنها مصالح کشوری را به خطر انداختند که برای استقلال و اقتدارش خونهای زیادی ریخته شده و پایمردی های زیادی توسط مردم و فرزندان شهیدشان انجام شده است.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا