خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«آقای امجد آنچنان درس حوزوی نخوانده»

امام جمعه اصفهان می‌گوید: آقای امجد که برخی او را آیت‌الله نامیدند اما ما چون آنچنان درس حوزوی نخوانده بود او را آیت‌الله نمیدانستیم نیز یکی از این‌ها بود  به خاطر فرزندش که به خارج از کشور رفته در کنار دشمن ایستاد.

به‌گزارش فارس آیت‌الله طباطبائی نژاد گفت: آقای امجد که برخی او را آیت‌الله نامیدند اما ما چون آنچنان درس حوزوی نخوانده بود او را آیت‌الله نمیدانستیم نیز یکی از این‌ها بود که به خاطر فرزندش به خارج از کشور رفته و در کنار دشمن ایستاد.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: در تمام طول تاریخ این افراد فراوان بوده‌اند که روزی در خدمت اسلام و روز دیگر مقابله با اسلام کرده‌اند و به همین دلیل است که همواره می‌گوییم خداوندا عاقبت ما را ختم بخیر بگردان.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خب..حضرت اقا…..دیگراز کشفیات جدید چه خبر؟؟؟؟تا حالا که چنین نبود….راستی انانیکه نمره قبولی ناپلئونی را برای مجلس خبرگان از اقای موسوی بجنوردی گرفتند چه خبر؟؟؟همان پاسخ پرسش حکم روغن مسقف متنجس برای درجه اجتهاد کافی نبود؟؟؟؟

    6
    1
  2. ایشون بهتر است قبل از هر مطلبی در این خصوص به نحوه و میزان تحصیلات فردی که ایشان را به این سمت برگزیده اند نگاه کنند که بنا بر نظر بسیاری از حوزوی ها مجتهد مطلق نبودند. امان از دست عالمان ریاکار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا