خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زیباکلام: از دانشگاه آزاد شکایت می‌کنم

صادق زیباکلام با اعلام خبر اخراجش از دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد، تاکید کرد که از این دانشگاه به علت اعلام نکردن این موضوع به وی و مطرح نکردن دلیلی برای آن به وزارت کار شکایت خواهد کرد.

صادق زیباکلام در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام  خبر اخراجش از دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: من عضو پاره وقت واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در دانشکده حقوق و علوم سیاسی به مدت 10 سال بودم که اخیرا اخراج شدم و چیزی که جالب است این است که به من این موضوع را اعلام هم نکردند که اخراج شدم.

وی توضیح داد: من وقتی حقوق بهمن ماه را دریافت کردم متوجه شدم که حقوق مربوط به عضویت در هیات علمی پاره وقت دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد واریز نشده است و آنجا بود که متوجه این موضوع شدم. البته چون این تصمیم در اواسط ترم گرفته شده بود من درسم را در این دانشکده تا پایان ترم ادامه می‌دهم اما به صورت حق‌التدریس کارم را ادامه خواهم داد و تبعا دیگر از سال آینده آن حقوق حق‌التدریس را ندارم.

این استاد دانشگاه تهران در پاسخ به سوالی در زمینه علت اخراج وی از دانشگاه آزاد، اظهار کرد: می‌دانم که دانشگاه آزاد با کسری بودجه مواجه شده چرا که متقاضیان حضور در این دانشگاه کمتر شده است و تبعا ممکن است در این زمینه دست به تعدیل اساتید دانشگاه هم بزنند اما سوالی که برای من به جد مطرح است این است که آیا اخراج من از این دانشگاه بخشی از جریان اخراج اساتید دگراندیش از این دانشگاه است یا خیر؟

وی در پایان با تاکید بر اینکه علت اخراج من از دانشگاه آزاد اعلام نشده است، تاکید کرد: به دلیل اینکه این موضوع را به من اعلام نکرده‌اند می‌خواهم علیه دانشگاه آزاد به وزارت کار شکایت کنم البته دانشگاه آزاد وقتی صحبت از رعایت قوانین دولتی می‌شود، می‌گوید یک دانشگاه خصوصی است حال باید مشخص شود که بالاخره دانشگاه آزاد یک دانشگاه حکومتی است یا نه.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا