خرید تور تابستان ایران بوم گردی

از سرگیری فعالیت داعش با پرچمی جدید؟!

یک مسوول امنیتی اقلیم کردستان گفت: نیروهای پیشمرگ گاهی از پایگاه‌هایشان در مناطق کوهستانی در مرزهای اقلیم کردستان، نیروهای داعش را می‌بینند که پرچم سیاه این گروه را رها کرده و پرچم دیگری را که سفید رنگ بوده و تصویر ببر بر روی آن است، جایگزین پرچم سابق خود کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، روزنامه ساندی تایمز در گزارشی که امروز (یکشنبه) منتشر کرد، اعلام نمود: در پی زنجیره حملاتی که توسط داعش در شمال عراق طی چند روز گذشته انجام شد، حداقل ۱۴ تن کشته و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

روزنامه ساندی تایمز گزارش داد، در مناطقی که تحت کنترل طرف خاصی نیست و میان اقلیم کردستان و سایر مناطق عراق قرار دارد، افراد مسلح داعش در داخل کوه‌ها و تونل‌ها خود را پنهان می‌کنند و داعشی‌ها به دنبال آن هستند که حملات سریع فشرده‌ای به پایگاه‌های نیروهای امنیتی در شب هنگام داشته باشند.

این روزنامه تاکید کرد، دستگاه‌های امنیتی محلی این مساله را جدی گرفته‌اند که داعش قدرت کافی را برای ایجاد خطر نظامی علیه منطقه باز یابد.

در همین حال، رنج طالبانی، یک مسئول امنیتی کرد در گفت‌وگویی با روزنامه ساندی تایمز اظهار کرد که فعالیت‌های داعش در حال حاضر از حیطه صف آرایی خارج شده و داعش عملیات‌های خود را از سر گرفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد، نیروهای پیشمرگ گاهی از پایگاه‌هایشان در مناطق کوهستانی در مرزهای اقلیم کردستان، نیروهای داعش را می‌بینند که پرچم سیاه این گروه را رها کرده و پرچم دیگری را که سفید رنگ بوده و تصویر ببر بر روی آن است، جایگزین پرچم سابق خود کرده‌اند.

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا