خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عکس | پلمپ محل تهیه ی کلیپ اراذل و اوباش

یک باشگاه پرورش اندام در بابلسر در ارتباط با تهیه ی کلیپ اراذل و اوباش در مازندران پلمپ شد.

به گزارش انصاف نیوز، این باشگاه با دستور قضایی «به دلیل تهیه کلیپ اراذل و اوباش که با حضور مهدی گاوزن انجاد شد»، تا اطلاع ثانوی پلم شده است.

gavzan 12

هفته ی پیش تابناک خبر داد که در پی انشار فیلم ویدیویی از یکی از اراذل و اوباش شهرستان بابل به نام «محمود طالبی» که در آن، وی ضمن ربودن یکی از اوباش منطقه «گتاب» به ایجاد رعب و وحشت اقدام می‌کند، این فرد که به «شاه مازندران» ملقب است، به اتهام محاربه و افساد فی الارض تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

 

«شاه مازندران» دستگیر شد

 امروز دادستان بابل از دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف مازندران که به سبب ارتکاب جرایم مختلف و آزار و اذیت مردم، خود را شاه منطقه معرفی می‌کرد، خبر داد.

علی مرادی در گفت‌وگو با «میزان» با اشاره به دستگیری «م.ط» اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی ماموران نیروی انتطامی و دستگاه قضایی استان مازندران، این فرد ساعت 3 صبح امروز در یکی از روستاهای بابل در مخفیگاهش دستگیر شد.

هفته گذشته در پی انتشار فیلمی ویدیوئی از این فرد که در آن، وی ضمن ربودن یکی از اوباش منطقه «گتاب» به ایجاد رعب و وحشت اقدام می‌کند، دادستان بابل او را به اتهام محاربه و افساد فی‌الارض تحت تعقیب قضایی قرار داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا