خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«حکم الله آن است که رهبری می گوید»

حجت‌الاسلام حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: مردم از مسوولان می خواهند که از ولایت فرمانبرداری مطلق داشته باشید. باور داریم حکم الله حکومت می کند و حکم الله آن است که رهبری می گوید

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حاج صادقی ظهر امروز(دوشنبه) در مراسم روز 9دی در میدان امام حسین با بیان اینکه ده سال از  9دی می‌گذرد اما همچنان نورانیت آن همه فتنه ها را خنثی کرد، اظهار کرد: 9دی چراغ راه آینده، هدایتگر مبازره با دشمن و تجلی غیرت دینی و خشم مقدس در برابر استکبار و فرمانبرداری از ولایت ملت بود.

وی ادامه داد: آمریکا، انگلیس فرانسه و منافقین در یک جبهه آمدند تا انقلاب را بشکنند اما ملت توطئه آن ها را شکست داد. انقلاب به دست مردم حفظ شد. ده سال از آن روز می گذرد و هر روز قدرت این ملت و انقلاب بیشتر شده است. خدا شما مردم را مؤمنین صادق معرفی می کند که شبهه افکنی اثری بر شما ندارد و گرفتار تردید نمی شوید.

حاجی صادقی خاطرنشان کرد: قرآن یاد داد تولی بدون تبری از استکبار راه غلطی است. 9دی به ما یاد داد که باید با بصیرت بیشتر و نفی مذاکره با استکبار این کشور را آماده ظهور کنیم. امسال مردم بیشتر از پنج روز به فتنه گران زمان ندادند. مردم در سختی بودند ولی وقتی دیدند دشمن دنبال سوءاستفاده است، به صحنه آمدند و 9دی دیگری خلق کردند.

وی ادامه داد: مردم ثابت کردند که ولایت را تنها نمی گذارند و اجازه نمی دهند که دشمن، رهبری را تنها پیدا کند. مردم در فتنه ها بیدار بوده و مقابل دشمن می ایستند. مردم در برابر همه فتنه ها پیرو رهبری بوده و خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خطاب به مسئولان گفت: این مردم از شما سه خواسته دارند. مردم از شما می خواهند که از ولایت فرمانبرداری مطلق داشته باشید. باور داریم حکم الله حکومت می کند و حکم الله آن است که رهبری می گوید. مردم همچنین از مسئولان روحیه استکبارستیزی و گفتمان مقاومت و نه سازش می خواهند. مسئولان به مردم تکیه کرده و نهراسند و مقابل استکبار بایستند. خواسته سوم مردم این است که مسئولان قدردان این امت بوده و ناسپاسی نکنند. تا این مردم با بصیرت در صحنه هستند، استکبار توان حضور در این کشور و منطقه را نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: جبهه استکبار بداند مردم نه فریب دستکش مخملی انها را می خورند و نه  تهدیدات و تحریم ها خللی در استقامت مردم وارد نمی کند. استکبار هر چه فشار خود را بیشتر کند، مردم در نابودی استکبار  مصمم تر می شوند. مردم شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نمی کنند.

حاجی صادقی ادامه داد: باید از 9دی درس بگیریم و زمینه های فتنه های بعدی را از بین ببریم. ما باید آماده باشیم چون دشمن در پی ایجاد فتنه های جدید است. برای رسیدن به این هدف، باید تبعیت کامل از رهبری داشت. در برابر فتنه های دشمن هوشیاری داشت. از نفوذ دشمن در مسئولیت مختلف ها جلوگیری کرد. مردم نمی پذیرند کسانی که در فتنه 88نقش داشتند، مسئولیت بگیرند. باید مراقب نفوذ فکری دشمن هم بود. باید روحیه جهادی و انقلابی را روز به روز تقویت کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. نمیدانم این مردم کجایند وکی اند؟؟؟؟/رفراندمی برگذارکرده اید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا