خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح قوه قضاییه درباره انتقال نرگس محمدی به زندان زنجان

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره خبر ضرب و شتم نرگس محمدی در انتقال به زنجان گفت:  ایراد و ضرب هم از سوی اداره زندان‌های تهران تکذیب شد.  من به لحاظ ماموریتم بررسی‌هایی هم  کردم و با تعدادی از افرادی که در صحنه حضور داشتند صحبت کردم.  غیر از گزارش زندان‌ها با تعدادی از افراد که در آن زمان مورد ادعا حضور داشتند اعم از عوامل زندان وغیر زندان صحبت و بررسی کردم. مقرر شده بود از طرف قاضی به زنجان منتقل شود. تمام پرسنل  بند نسوان  زن هستند. برای دستور قاضی برای اعزام مامورین وزارت اطلاعات بودند و من با تعدادی از افراد ورود کردم و مشاهدات را پرسیدم و اگر تکذیب کردیم بدون اطلاع نبوده است.‌ کما اینکه برخی اوقات به صرف ادعای فرد برخی اشخاص می ایند و ادعای بدون دلیل را  تایید می کنند.

به گزارش ایسنا وی افزود:  انتقال او به زندان  زنجان براین اساس انجام شده که افراد در شهرستان محل اقامت خانواده  باید محکومیت را بگذرانند.

خانواده ایشان مقیم تهران نیستند و  زنجان‌اند. فرد به محل اقامت خانواده منتقل می شود. زندان مقررات دارد و کسی در زندان نمی تواند مبادرت به نقض مقررات زندان کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. زندان قانون دارد ؟! پس وحید مرادی رو عمه من تو زندان کشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. به اینجا رسیدند که دیگرامکان تکذیب را ندارند….الحمدلله…ماموران اطلاعات بودند…ربطی به ظابطین قوه قضاییه ندارند..کی بود….کی بود..من نبودم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا