خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رقابت ترامپ و اوباما برای عنوان تحسین‌برانگیزترین مرد ۲۰۱۹

دونالد ترامپ و باراک اوباما رقابت بسیار نزدیکی برای عنوان تحسین‌برانگیزترین مرد سال ۲۰۱۹ دارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا ۱۸ درصد از آرا در نظرسنجی سالانه شرکت گالوپ را به عنوان تحسین‌برانگیزترین مرد جهان دریافت کرده و این در حالی است که باراک اوباما، رییس جمهور پیشین آمریکا نیز دقیقا گزینه مورد نظر ۱۸ درصد از رای‌دهندگان این نظرسنجی بوده است.

ایلان ماسک، برنی سندرز و جیمی کارتر نیز از دیگر افراد یاد شده در این نظرسنجی بوده‌اند اما هیچ یک بیشتر از دو درصد رای به دست نیاوردند.

در این نظرسنجی ۴۵ درصد از جمهوری‌خواهان به ترامپ و ۴۱ درصد از دموکرات‌ها به اوباما رای داده‌اند، در حالی که تنها دو درصد از دموکرات‌ها به ترامپ و سه درصد از جمهوری‌خواهان به اوباما رای داده‌اند.

۱۰ درصد از مستقل‌ها نیز به ترامپ و ۱۲ درصد به اوباما رای داده‌اند.

در میان زنان تحسین‌برانگیز نیز میشل اوباما، بانوی اول سابق آمریکا برای دومین سال پیاپی عنوان نخست را به دست آورد و به تنها زنی تبدیل شد که در نظرسنجی امسال با ۱۰ درصد از حمایت دو رقمی برخوردار است.

ملانیا ترامپ، بانوی اول فعلی آمریکا دومین جایگاه نطرسنجی امسال را با پنج درصد از آن خود کرده و با این حال نتیجه بهتری نسبت به هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۶ و گرتا تونبرگ، فعال اقلیمی به دست آورده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا