خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیکان انتقادات به آقاتهرانی در واکنش به خواب گل رز

واکنش حسین علوی، مهدی کوچک زاده و محمد مهاجری

سیدحسین علوی، فعال رسانه‌ای اصولگرا و خواهرزاده‌ی حسین شریعتمداری مدیر مسوول کیهان، در یادداشت تند اینستاگرامی، مرتضی آقاتهرانی را به عامل شکست‌های این جناح متهم کرد و نوشت: مسوول اصلى شكست ظرفيت عظيم جبهه پایداری و انشعابات بزرگ داخلى آن نيز قطعا همين فرد است!

به گزارش انصاف نیوز، آقای علوی نوشت:

«اصولا تعريف خواب‌هاى اينچنينى از خصال كسانى است كه در منطق و استدلال حرفى براى عرضه ندارند و به جاى تلاش براى جذب صاحبان خِرد طمع به جذب فاقدان اراده و عناصر خرافى دارند!

به كسانى كه اين مدعى استادى اخلاق را نمى‌شناسند عرض مى‌كنم؛ مرتضى آقاتهراني قبل از دريافت گل رز ولايتمدارى در خواب، گرين كارت ايالات متحده آمريكا را در بيدارى گرفته است!

ايشان در زمانى كه نماينده مجلس بود عمدتا جزء ساكتين و از بى خاصيت ترين نمايندگان مجلس بود!

كسى كه با ژست عاقل اندر سفيه “استادىِ اخلاق” در بزنگاه‌هاى خطيرى چون موسم تصويب برجام به جاى اخذ موضع انقلابى اگر صدا از ديوار درمى آمد از ايشان در نمى‌آمد!

مسوول اصلى شكست ظرفيت عظيم جبهه پایداری و انشعابات بزرگ داخلى آن نيز قطعا همين فرد است!

خروج كسانى چون رسايى و كوچك زاده و … از پايدارى محصول ائتلاف همين ولايتمدار خواب آلود با يك كلان سرمايه دار به نام صادق محصولي بود! به نحوى كه اكنون آن سرمايه دار پرده نشين شريان‌هاى اصلى پايدارى را در كف خويش گرفته و شيخى كه در خواب، ولايتمدار است و در بيدارى، گرين كارت آمريكا دارد نقش مفتى جبهه‌اى را ايفا مى‌كند كه ولايتمداران را به يك سرمايه‌دار فروخته است…

پی نوشت: يكى از نفرت انگيزترين كارهاى اكبر رفسنجانى تعريف كردن خواب‌هايى بود كه صدق و كذبش هيچگاه قابل احراز نبود!

جناب استاد اخلاق!

امام خمينى (رضوان الله عليه) كرارا مى‌فرمودند: آن كسانى كه گمان مى‌كنند سرمايه داران به مبارزان راه آزادى و استقلال خواهند پيوست، الفباى مبارزه را نمى‌دانند!

حالا چطور خمينى عصر ما به كسى كه الفباى مبارزه را نمى‌داند گل رز ولايتمدارى داده‌اند؟! الله اعلم!»

واکنش تند کوچک زاده

مهدی کوچک زاده از اعضای سابق جبهه‌ی پایداری که برای انتخابات اسفندماه کاندیدا شده است هم در کامنتی برای پست علوی نوشت: «حسین! تو‌ محشری. من سالهاست خواستم دقیقا همین تحلیل رو بنویسم اما تو پر جرأت‌تر بودی».

یک واکنش دیگر به حرف‌های آقاتهرانی

محمد مهاجری از اعضای شورای سردبیر خبرآنلاین نیز در یادداشتی تلگرامی با عنوان «خواب ولایتمدارانه حجت الاسلام آقاتهرانی» درباره‌ی سخنان آقاتهرانی نوشت:

*فردی نزد حاکمی از سادات رفت و گفت دیشب در خواب جدت امام حسین را در کربلا دیدم و ایشان به من اسب و شمشیر عطا کرد و روانه میدان شدم اما با دیدن جمعیت دشمن از خواب پریدم.
حاکم گفت این مرد را بگیرید، شمشیر و اسب مولایم را از او بستانید، صد ضربه چوب هم به او بزنید که امام را تنها گذاشت و بجای رفتن به میدان از خواب پرید.
مرد بیچاره بنای تضرع گذاشت که دروغ گفتم تا…

*آقای آقاتهرانی هم بعد از اینکه گفته “من دروغ نمی‌گویم مگر اینکه از دهانم بپرد” ادعا کرده در خواب مقام معظم رهبری را دیده و ایشان سومین گل رز ولایتمداری را به او داده است!
به گمانم اگر او را بازخواست کنند و بخواهند اولا گل رز را پس بدهد و ضمنا شش ولایتمدار دیگر غیر از خودش را معرفی کند، اعتراف خواهد کرد که این خواب هم از همان دروغهایی است که از دهانش پریده است.

*دین مردم را، ولایتمداری را، انقلابیگری را و خیلی چیزهای دیگر را به تمسخر گرفتید نوش جانتان. لااقل بگذارید مردم راحت خواب ببینند آقای استاد اخلاق دولت احمدی نژاد!

بدست آوردن چهار تا و نصفی رای که اینقدر بازی درآوردن نمی‌خواهد. یک خواب هم ببینید که سومین نماینده به لحاظ تعداد رای شما هستید و همان را به مسوولان اجرایی و نظارتی انتخابات اعلام کنید و تمام.


آقاتهرانی چه گفته بود؟

روزنامه‌ی فرهیختگان نوشت: «مرتضی آقا تهرانی»، دبیرکل جبهه پایداری، در سخنرانی مراسم ۹ دی در مسجد امام صادق تهران گفته است:‌ «من دروغ نمی‌گویم الا اینکه از دهنم در برود. ما را دعوت کرده بودند امیرکلا که درباره شهدا صحبت کنیم. ظهر رسیدیم و به همسرم گفتم برنامه‌ای است که می‌خواهم مطالعه کنم اما قبلش می‌خوابم و صدایم بزن، خواب دیدم رهبری آمدند و هفت گل رز بزرگ دست آقا بود. گفتند می‌دانید چیست گفتم نه گفت گل است که می‌خواهم جایزه به ولایتمدارترین‌ها بدهم و سومینش را به تو می‌دهم و آقا رفتند و من از خواب پریدم».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا