خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قیمت‌های امروز طلا، سکه و ارز

ایسنا نوشت: امروز در حالیکه نرخ ارز ثابت ماند، قیمت سکه و طلا کاهش یافت.

در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۶۴۰ هزار تومان (۳۵ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز چهار میلیون و ۶۴۰ هزار تومان (۳۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز) است.

همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و ۳۹۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز)، ربع سکه یک میلیون و ۴۸۰ هزار تومان (۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۹۱۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) به فروش می‌رسد.

همچنین قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۷۳ هزار و ۷۰۴ تومان (۳۴۶۳ تومان کاهش نسبت به دیروز) و ارزش هر اونس طلای جهانی نیز ۱۵۱۸.۰۱ است.

ثبات در بازار ارز

اما امروز بازار ارز به ثبات خود ادامه داد و قیمت‌ها باز هم نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

چند روزی است که بازار ارز به ثبات کامل رسیده و تغییری در قیمت‌ خرید و فروش ارز روی نمی‌دهد، بر همین اساس صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز (چهارشنبه) هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان خریدند و ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان می‌فروشند.

قیمت خرید و فروش دلار در صرافی‌ها نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است.

همچنین این صرافی‌ها قیمت یورو را نیز نسبت به روز گذشته ثابت نگه داشتند و به این ترتیب، قیمت خرید و فروش هر یورو را برای امروز ۱۴ هزار و ۱۵۰ تومان و ۱۴ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام کرده‌اند.

امروز بانک‌ها نیز هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۶۴۳ تومان و هر یورو را ۱۳ هزار و ۹۲۹ تومان می‌خرند.

بر همین اساس نرخ ارز مسافرتی هم در بانک‌ها نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نکرده و هر یوروی مسافرتی با قیمت حدودی ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان به متقاضیان فروخته می‌شود و این در حالی است که قیمت ارز مسافرتی مدت‌هاست که از قیمت بازار آزاد بالاتر است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا