خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کریم باقری: دعوایی بین کالدرون و پیروانی نیست اما…

«کریم باقری»، مربی پرسپولیس می‌گوید دعوایی بین کالدرون و افشین پیروانی وجود ندارد اما سوءتفاهمی میان این دو نفر به وجود آمده که حل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، کریم باقری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس ظهر چهارشنبه در حاشیه بدرقه تیم ملی امید درباره شرایط  امیدها اظهار کرد: این تیم پنتاسیل خوبی دارد چون لژیونر دارد و بازیکنان خوبی دارد که در لیگ برتر بازی می‌کنند. اردوهای خوبی برای این تیم برگزار شده است و این تیم آمادگی لازم را دارد. بازی‌های سختی پیش روی این تیم است اما این تیم می‌تواند به المپیک صعود کند.

او درباره این که برخی کارشناسان معتقدند که تیم ملی امید نمی‌تواند به المپیک صعود کند، گفت:‌ ما باید امید داشته باشیم. ما هم وقتی در تیم امید بودیم، به ما امید می‌داند. ما در تمام دوره‌ها مشکلات خاص خود را داشتیم اما باید به این تیم امید دهیم. حمایت‌های خوبی از این تیم شده است و امیدوارم با بازی‌های خودشان را مردم را شاد کنند.

این پیشکسوت فوتبال درباره عملکرد ناموفق تیم ملی در رقابت‌های آسیایی گفت: ما همیشه تیم خوبی داشتیم اما مشکلات مدیریتی باعث شده تیم امید یا بزرگسالان لطمه بخورد. همه چیز باید هماهنگ باشد و مشکلات مدیریتی هنوز به طور کامل رفع نشده است.

باقری درباره روند تیم ملی امید برای آمادگی در مسابقات آسیایی گفت: شرایط سخت است. بازی قبلی که تیم ملی امید با ازبکستان بازی کرد،‌ معلوم است کار سختی در پیش دارد ولی امیدوارم که این تیم بتواند موفقیت خود را حاصل کند.

مربی پرسپولیس درباره اختلافاتی که میان افشین پیروانی و گابریل کالدرون وجود دارد نیز گفت: دعوایی بین این دو نفر وجود ندارد. می‌دانید همه جا سوءتفاهم وجود دارد و طبیعی است و این نقش مدیریت است که بتواند آن را حل کند. این سوءتفاهم برطرف خواهد شد و با صحبت کردن می‌تواند این مساله حل شود.

کریم باقری در پاسخ به این سوال که آیا کالدرون به پرسپولیس بازمی‌گردد؟ گفت‌: فعلا که ایشان در تعطیلات هستند. بگذارید خوش بگذرانند بعد درباره آن صحبت خواهیم کرد.

او در پاسخ به این سوال که پرسپولیس جاسوس دارد؟ خاطرنشان کرد:‌ من اطلاعی ندارم. اگر شما می‌دانید به من هم خبر دهید.

مربی پرسپولیس درباره این که مشکلات مالی برای او هم وجود دارد؟ گفت:‌ بله این مشکل برای ما هم هست. اگر پول بدهند به ما هم می‌دهند.

باقری درباره فهرست خروجی پرسپولیس گفت: در این چند سال که در پرسپولیس بودم با من درباره فهرست خروجی مشورت شده است. تصمیم‌گیرنده نهایی سرمربی پرسپولیس است و ما تابع تصمیم پرسپولیس هستیم.

او درباره احتمال خروج عالیشاه از فهرست پرسپولیس تاکید کرد:‌ چند بازیکن گفته شده و این که آیا نظر سرمربی تغییر کرده یا نه من اطلاعی ندارم و در روزهای آتی این مساله از سوی باشگاه به طور دقیق اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا