خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«ایران تنها کشوری است که بدهی خارجی ندارد»

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی گفت: ایران تنها کشوری است که فاقد بدهی خارجی بوده و تراز اقتصادی ما هم‌اکنون مثبت شده و صادرات بر واردات پیشی گرفته است.

به گزارش ایرنا اسلامی روز چهارشنبه بعنوان نماینده هیات دولت در جلسه شورای اداری شهرستان نمین اظهارداشت: در بخش‌های عمرانی، آب، برق،گاز و راه کارهای بزرگی در کشور انجام گرفته و در عین تحریم‌های ظالمانه،  کشور به کارگاه سازندگی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه امروز ۵۱ کیلومتر بزرگراه در استان افتتاح و پروژه‌هایی به ارزش یک هزار میلیارد تومان آغاز شد، افزود: پروژه راه‌آهن اردبیل فعال بوده و از مطالبات ویژه رییس‌جمهوری برای اجرا و اتمام می‌باشد.

وی اضافه‌کرد: ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه خواهد شد تا راه‌آهن به اردبیل برسد و ۱۰ پیمانکار بزرگ در این طرح فعالیت می‌کنند.

اسلامی گفت: در بخش مسکن تصمیم به تکمیل مسکن مهر و رفع مشکلات حقوقی آنها داریم و اقدام ملی برای مسکن آغاز شده و در مرحله دوم این طرح، اراضی بیشتری اختصاص خواهیم داد تا مردم زیادی از آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: فعال شدن بخش مسکن در کشور مورد تاکید رهبری و رییس‌جمهوری بوده و ساخت و ساز مسکن به نهضت تبدیل شده است.

وی گفت: استان اردبیل بیشترین بودجه عمرانی را در بخش هواشناسی جذب کرده و امروز سایت هواشناسی شهرستان گرمی افتتاح شد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین نسبت به ساماندهی ورودی شهر نمین متناسب با منزلت مردم این شهرستان قول مساعد داد.

امام جمعه و فرماندار نمین نیز طی سخنانی در این جلسه خواستار اتصال پل ارتباطی به اتوبان، فراگیری حق مرزی به همه اهالی، تخصیص اعتبار به شورای فرهنگ عمومی، ساماندهی ورودی شهر، فاضلاب صنعتی، استقلال مالی دانشگاه فنی شدند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا