خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پلیس: وضعیت اقتصادی نامناسب باعث افزایش سرقت خرد شده

سردار هداوند، جانشین فرمانده انتظامی پلیس پایتخت با بیان اینکه بسیاری از سرقت های خرد از جمله سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو توسط معتادان انجام می‌شود گفت: شکی نیست که وضعیت اقتصادی نامناسب امروز جامعه در افزایش سرقت‌های خرد تاثیر مستقیمی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار حمید هداوند روز چهارشنبه در قرارگاه مبارزه با سرقت افزود: معتادان عامل اصلی سرقت های خرد هستند و از این رو جمع آوری و ساماندهی آنان می تواند تاثیر مستقیمی در کاهش سرقت داشته باشد.

وی با اشاره به لزوم انجام اقدامات موثر و کلیدی در بحث مبارزه با سرقت اظهار داشت: در پی هر سرقتی احساس نا امنی برای مالباخته و بخشی از جامعه ایجاد می‌شود از این رو افزایش میزان سرقت می‌تواند احساس ناامنی را در جامعه افزایش دهد.

جانشین فرمانده انتظامی پلیس پایتخت با اشاره به اینکه آگاه‌سازی شهروندان و ارائه آموزش‌های همگانی می‌تواند در پیشگیری از وقوع سرقت تاثیر بسزایی داشته باشد گفت: لازم است در راستای چگونگی جلوگیری و پیشگیری از وقوع سرقت‌های منزل، خودرو، گوشی همراه و … آموزش‌های لازم به شهروندان ارائه شود چرا که پیشگیری همواره بهتر از درمان است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا