خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هانی کرده کیست و چگونه مشهور شد؟

«هانی کرده کیست و چگونه مشهور شد؟»، این پرسشی است که وبسایت اصولگرای تانباک در گزارش کوتاهی به آن پاسخ داده است.

متن کامل این گزارش را می‌توانید در ادامه بخوانید:

«هانی کرده یکی از اشرار به نام شهر تهران است که بارها به دلیل تخلف هایی که مرتکب شده بود، به زندان افتاد. گفته می شود هانی کرده لیدر یکی از تیم های پرهوادار تهران است که مناسبات قابل تأملی نیز با برخی مسئولان دارد، چرا که در میهمانی های ایشان شرکت کرده است. گفته می شود هانی کرده ارتباط نزدیکی با امیر قلعه نویی مربی فوتبال دارد. او ۱۶ سال از زندگی خود را در زندان گذرانده و تجربه حضور در سوریه هم دارد. هانی کرده تنها شروری است که ماشین پورشه سوار می شود.

فعالیت های شرورانه

بررسی ها نشان می دهد هانی کرده از جمله افراد سابقه دار است که در چندین پرونده دزدی و قتل مجرم شناخته شده و برخی افراد برای نزدیک شدن به او لازم بوده است ابتدا اقدام به قتل چندین نفر کنند تا نزد او جایگاه پیدا کنند. از جمله اتهام هایی که به هانی کرده وارد است، صدور دستور قتل وحید مرادی یکی دیگر از زورگیران تهرانی است که البته پیشتر پلیس آن را تکذیب کرده بود.

همچنین شواهدی از این اقدامات به دست نیامد و او نیز بارها در ویدیو های مختلف عنوان کرد از مرگ وحید مرادی ناراحت شده است.

حواشی

روز دوشنبه برابر با دوم دی ماه ۱۳۹۸ این فرد با ضربات قمه چند فرد ناشناس به شدت مجروح شد؛ ماجرایی که بر اساس آن هانی کرده به همراه یکی دیگر از اراذل و اوباش در چهارراه شاپور برای نوشیدن آمیوه توقف کرده و بعد از خرید آبمیوه داخل خودرو پژو ۲۰۶ نشسته و مشغول نوشیدن آبمیوه شدند.

در این هنگام تعدادی از اراذل و اوباش که به روش زاغ زنی منتظر لحظه‌ای بودند که «هانی کرده» را غافلگیر کنند، با موتورسیکلت خود را به کنار خودرو پژو ۲۰۶ رساندند و بلافاصله با ضربات قمه به جان «هانی کرده» و همراه او افتادند. در این درگیری این فرد به علت غافلگیری نتوانست از خود دفاع کند و به شدت مجروح و به بیمارستانی در همان حوالی منتقل شد.

علت درگیری دی ماه

سرهنگیز چنگیز ایدون رئیس کلانتری ۱۱۲ تهران در مورد جزئیات درگیری دی ماه او به رسانه ها گفت: در تحقیقات میدانی مشخص شد که این فرد شرور به همراه دوستش شامگاه یکشنبه در یک جشن تولد حضور داشته که در این میهمانی شبانه با چند نفر دیگر درگیری لفظی پیدا کرده‌ و به خاطر اینکه مراسم تولد بهم نخورد، قرار درگیری را در منطقه ابوسعیدبا هم گذاشته بودند.

شامگاه دوشنبه این فرد (هانی) برای درگیری در محل قرار حضور پیدا کرده اما طرف دیگر دعوا به محل نیامده که در ادامه آنها برای خوردن آبمیوه به سمت مغازه آبمیوه‌ فروشی رفته، ۶ جوان موتورسوار نیز آنها را تعقیب کرده و به سمتشان حمله‌ ور شده بودند.

وضعیت این دو فرد رو به بهبودی است و تحقیقات برای دستگیری عاملان این درگیری در دستور کار ماموران پلیس تهران قرار دارد.

بازداشت هانی کرده در تیر 1402

۱۰ تیر ۱۴۰۲ خبر رسید که هانی کرده و ۳ نوچه اش که در تمرین تیم استقلال با چند تن از هواداران درگیر شده بودند بازداشت شدند»

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا