خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد مادر هنگامه شهیدی درباره‌ی وضعیت او

ناهيد كرمانشاهى مادر هنگامه شهیدی در یادداشتی بر اساس تماس تلفنی دخترش از زندان اوین، ادعایی را مطرح می‌کند و نسبت به آن انتقاد کرده است.

به گزارش انصاف نیوز، خانم کرمانشاهی در این باداشت که در اینستاگرام منتشر کرده است، می‌گوید ظهر چهارشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۱ دخترش از زندان اوين بعد از يك هفته بى‌خبري و قطعی تلفن، تماس گرفته و با صدايى لرزان از کار چهار مامور بیمارستان براى انتقالش به جاي بيمارستان طالقانى برای معالجه به بیمارستان روانپزشکی امين آباد خبر داده است.

او بر اساس ادعای دختری گفته که «هنگامه گفت برابر ابلاغیه کتبی پزشكى قانونى مبنى بر معالجه و درمان که با ٢ ماه مرخصى خارج از زندان موافقت شده، روز دوشنبه با دستور یکی از مقامات قضایی مرا به بهانه معالجه و بستری در بیمارستان طالقانی از زندان به بیمارستان روانپزشکی امين آباد برده» و  بنا بر این یادداشت، آن ماموران شهیدی را به سمت ورودى تيمارستان مي‌بردند و اما با مقاومت خودش و همکاری یکی از عوامل تیمارستان، در امین آباد بستری نشده و با دستور رئيس زندان اوین به بند زنان اوین برگردانده می‌شود.

مادر شهیدی سپس چند سوال مطرح کرده است:

١- برابر چه قانونی و به دستور چه كسي فرزندم را بجای اعطای مرخصی و آزادی برابر ابلاغیه سازمان پزشکی قانونی برای معالجه و درمان عارضه قلبی و رفع کسالت روحی به تیمارستان امین آباد برده‌اند؟

٢- [اگر] برابر اقدام غیرقانونی مسوولان مربوطه در قوه قضاییه در زمان انتقال فرزندم به واسطه عارضه قلبى دچار ايست قلبى مي‌شد چه كسى پاسخگو بود؟ چرا که طی سال‌های گذشته مرگ تعدادی از زندانیان سیاسی بخاطر همین اقدامات غیرقانونی را شاهد بودیم ولی هیچ کس پاسخگوی مرگ آنان نبوده است.

٣- تا امروز طبق شرايطي كه فرزندم دارد از طریق مراجع امنیتی به من گفته شده بود اطلاع رسانى در مورد وضعيت هنگامه انجام ندهم تا شرايط اعطاي مرخصي استعلاجي تسهیل یابد و به همین دلیل در مورد اطلاع رسانی از وضعيت هنگامه سكوت كردم ولي از اين به بعد تحت هیچ شرایطی سكوت نخواهم كرد.

٤- از امروز تا زمان پيدا شدن فرد خاطی و دستور دهنده‌ی اين ماجرا … از پای نخواهم نشست و به مراجع مربوطه رجوع خواهم کرد.

٥- بهرحال حق خود را از شكايت از فرد خاطى محفوظ مي‌دانم و در موقع مقرر شکایت خواهم کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا