خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لغو بازی تیم ملی با برزیل و آرژانتین

چندی پیش، شایعاتی درباره بازی دوستانه تیم ملی با برزیل و آرژانتین مطرح شده بود در حالی که حالا خبر از لغو بازی تیم ملی با برزیل و آرژانتین به گوش می‌رسد.

در جریان تقویم فیفا در ماه خرداد قرار است، تیم ملی فوتبال ایران در جهت آماده‌سازی برای بازی‌های جام‌جهانی دو دیدار دوستانه برگزار کند.

در همین‌ راستا و از چندی پیش، گمانه‌زنی‌های متعددی درباره تیم‌های احتمالی برای رویارویی با ایران وجود داشته است. حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که احتمال برگزاری بازی بین تیم ملی با دو غول فوتبال آمریکایی جنوبی یعنی برزیل و آرژانتین وجود دارد. او حتی با قطعیت اذعان کرده بود که به احتمال 95 درصد این بازی در ماه خرداد ماه برگزار خواهد شد.

در واقع برنامه فدارسیون برای این دو بازی مهم به‌گونه‌ای بود که در جریان دیدار معوقه دو تیم برزیل و آرژانتین در مرحله مقدماتی جام‌جهانی که قرار بود در قطر برگزار شود، ایران در دیداری دوستانه به مصاف هر دو برود.

با این حال به گزارش فارس، روز گذشته مشخص شد محل دیدار دو تیم پرافتخار آمریکای جنوبی در 11 ژوئن (21 خرداد) از قطر به ورزشگاه ملبورن کریکت گراند استرالیا منتقل شده است.

حالا به نظر می رسد لغو بازی تیم ملی با این دو تیم پس از این خبر تقریبا قطعی شده است و باید دید برنامه مسئولان برای بازی‌های تدارکاتی تیم ملی تا پیش از حضور در قطر چیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. معلوم است. حالا که برزیل و آرژانتین نشد، این ها به جایش می شود: سنگال، مالی، مالدیو، سودان، اتیوپی، مغولستان، صحرای غربی، جبل الطارق، بارابادوس. بهترین تیم های موجود جهان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا