خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لشکر «فاطمیون»: در خط مقدم انتقام سخت از آمریکا هستیم

لشکر فاطمیون در واکنش به شهادت سردار سلیمانی اعلام کرد در خط مقدم انتقام سخت از آمریکا حضور خواهد داشت.

به گزارش فارس، لشکر فاطمیون با انتشار پیامی اعلام کردند این نیروها در خط مقدم انتقام از آمریکا خواهند بود.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳

شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ضایعه‌ای بزرگ برای جهان اسلام، دلسوزان بشریت، امام عصر(عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای است که بدین واسطه شهادت ایشان را خدمت عموم امت اسلام تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

دشمن بدگمان و بداندیش انسانیت و بشریت و اربابان تروریسم، این سردار رشید سپاه اسلام را مانعی در برابر تحقق خواسته‌های نامشروع خود در منطقه پنداشته و در سال‌های گذشته تمام همت خود را برای از میان برداشتن ایشان به کار بستند و در نهایت شامگاه گذشته نقشه پلید خود را عملیاتی کردند و حاج قاسم سلیمانی عزیز را به شهادت رساندند.

بی‌شک زین‌پس درخت پربار و مثمر جبهه مقاومت در سراسر جهان اسلام با خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی آبیاری خواهد شد و تنومندتر، مثمرتر و پربارتر از قبل سایه‌اش را بر سر امت اسلام خواهد گستراند.

رزمندگان جبهه مقاومت راه سپهبد سلیمانی و آرمان او که همان راه و آرمان خمینی کبیر و خامنه‌ای عزیز است را مستحکم‌تر از گذشته ادامه خواهند داد و لحظه‌ای در این مسیر متوقف نخواهند شد و این راه از مسیر اصلی‌اش حتی به اندازه ذره‌ای به انحراف نخواهد رفت.

فرماندهان، رزمندگان و دلبستگان یگان فاطمیون در جای‌جای امت اسلامی اعلام می‌دارد بیدارتر، قوی‌تر، محکم‌تر و مقتدرتر از گذشته در مسیر ترسیم شده از سوی امام خامنه‌ای عزیز و فرماندهی شهید سپهبد قاسم سلیمانی حرکت خواهد کرد و به عنوان بازوی ولایت پرچمداری نوین در جبهه مقاومت برای برافراشته نگاه داشتن پرچم انقلاب اسلامی خواهد بود.

فاطمیون در خط مقدمِ انتقامِ سختِ شهادت سردار قاسم سلیمانی از آمریکا و تروریسم دولتی او خواهد بود و تروریست‌های آمریکایی در منطقه را آرام نخواهد گذاشت.

والسلام علیکم.

فرماندهان، رزمندگان، خانواده شهدا و ایثارگران یگان فاطمیون»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا