خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعلام آمادگی جریان صدر برای انتقام‌گیری از آمریکا

در پی دستور مقتدی صدر به همه گروه‌های وابسته به خود برای آماده‌باش کامل، فرماندهی دو شاخه نظامی این جریان “جیش المهدی” و لواء “الیوم الموعود” اعلام کردند، برای انتقام گیری آماده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه کرد زبان “روداو”، ابویاسر، عضو جهادی جریان صدر عراق ترور سردار سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران و ابومهدی المهندس، معاون رییس حشد شعبی را در جریان حملات هوایی پنتاگون به نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد محکوم کرد و در بیانیه‌ای گفت: به همه مجاهدان، نیروهای مقاومت‌ و مخالفان شیطان بزرگ آمریکا؛ دشمن امت و بشریت شهادت نخبگان وفادار فرمانده مقاومت و فرمانده حشد شعبی شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و شهدای همراه ایشان کسانی که با آنها مانند سرایا السلام در مبارزه ساختگی آمریکا با داعش مواضع مشترک داریم تسلیت می‌گوییم و به سخن سید الشهدا امام حسین (ع) تأسی می‌جوییم که فرمودند: کشته شدن (در راه خدا)، عادت (دیرینه) ما و شهادت، مایه کرامت و افتخار ماست.

در این بیانیه‌ آمده است: جریان جهادی صدر عراق هرگز به عزاداری و محکومیت شهادت رهبر مجاهدان و نقض حاکمیت عراق اکتفا نخواهد کرد. ما در جریان دستور مقتدی صدر، فرمانده مقاومت ملی عراق قرار گرفتیم. ما به عنوان جیش المهدی و لواء الیوم الموعود آمادگی کامل برای اجرای دستورات را اعلام می‌کنیم و در انتظار اشاره‌ای برای حفاظت از عراق، دین و مذهب هستیم.

مقتدی صدر با محکوم کردن حمله ددمنشانه آمریکا به کاروان حشد شعبی و شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، از همه گروه‌های وابسته به خود خواست برای حمایت از عراق آماده شوند. وی اعلام کرد: من به عنوان مسئول مقاومت ملی عراق دستور آماده‌باش را به مبارزان به ویژه “جیش المهدی” و گردان‌های “الیوم الموعود” می‌دهم.

بامداد امروز (جمعه) و در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی درنزدیکی فرودگاه بغداد سردار سلیمانی و المهندس و نیز هشت تن دیگر که در میانشان شخصیت‌های مهم قرار دارند، به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا