خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در پی شهادت سردار سلیمانی

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با صدور پیامی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد که ضایعه فقدان سردار قاسم سلیمانی در سطح ملی به فرصتی برای تحکیم همبستگی ملی بین اقشار و طیف‌های مختلف مردم ایران تبدیل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت هنر مردان خداست. امام خمینی (قدس سره الشریف)

شهادت سردار پاسدار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران و همراهانش به دست متجاوزان آمریکایی را به ملت ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت می گوییم.

سردار سلیمانی اسطوره‌ی پرافتخار جهاد در هشت سال دفاع مقدس بود که خود را جامانده‌ قافله‌ شهدا می‌دانست و همواره آماده و  در انتظار چنین لحظه‌ای بود.

او نقشی تعیین کننده‌ در بسیج نیروهای مقاومت مردمی در برابر متجاوزان سلطه‌گر و تروریست‌های بین‌المللی در منطقه، بویژه قلع و قمع و انهدام تروریست‌های تکفیری و بازگشت آرامش و ثبات به دو کشور سوریه و عراق ایفا کرد.

بی‌تردید ضایعه فقدان او در سطح ملی به فرصتی برای تحکیم همبستگی ملی بین اقشار و طیف‌های مختلف مردم ایران تبدیل خواهد شد و در سطح منطقه موجب هوشیاری و هوشمندی و انسجام بیشتر نیروهای مقاومت برای رویارویی و بیرون راندن متجاوزان سلطه‌گر خواهد شد.

از درگاه خداوند بزرگ برای او علو درجات و حشر با اولیای الهی و برای همسر صبور و خانواده‌اش اجر جزیل و صبر جمیل مسألت می‌نماییم.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا