خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هشدار یک امام جمعه: کلیساهای خانگی در نیشابور و شیراز افزایش یافته

فرقه «احمدالحسن» در خراسان در حال فعالیت است

امام جمعه باخرز که به عنوان جوانترین امام جمعه کشور معروف است از افزایش تعداد کلیساهای خانگی در نیشابور و شیراز و همچنین فعالیت یک فرقه نوظهور به نام «احمدالحسن» در خراسان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی امجدی زاده، امام جمعه باخرز در استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار شفقنا درباره تبلیغ مسیحیت در مناطق مختلف ایران گفت: متاسفانه شیراز پایگاه تبادل افکار ادیان و فرقه های نوظهور تبدیل شده است و مخصوصا مسیحیت در شیراز آمار بسیار بالایی کلیسای خانگی دارند و در حال فعالیت اند.

وی افزود: زمانی که در قم بودم، دو منطقه کشور را نسبت به موضوع مسیحیت حساس معرفی کردند که یکی از آنها شیراز و دیگری نیشابور بود. شیراز در زمینه دین مسیحیت به شدت فعالیت می کند.

امجدی زاده خاطرنشان کرد: در روستاهای اطراف شیراز برای تبلیغ مسیحیت، از طریق کمک به مردم به صورت در اختیار گذاشتن پزشک و دندانپزشک به شکل رایگان جوان ها را جذب می کنند. همچنین جلسات جشن و نشاط نیز برگزار می کنند.

این امام جمعه یادآور شد: در نیشابور نیز که یک شهر مسلمان نشین، شیعه نشین و منسوب به اهل بیت (ع) است به شدت کلیسای خانگی افزایش یافته است و با اینکه شهر نسبتا کوچکی است ۱۱ کلیسای خانگی در آنجا وجود دارد.

او ادامه داد: کلیساهای عمومی در مشهد، نیشابور، یزد و شیراز داریم؛ که رسمی و علنی هستند، کلیساهای رسمی و علنی تحت کنترل هستند اما کلیساهای خانگی موضوع را حساس کرده است.

امجدی زاده بیان کرد:در منطقه ای که من امام جمعه آن هستم خبری از مسیحیت نیست و فقط وهابیت به عنوان خطر محسوب می شود.

او همچنین عنوان کرد: طیف جدید «احمد الحسن» یک فرقه نوظهوری است که به نام امام زمان (عج) در استان خراسان به فعالیت های انحرافی مشغول است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا