خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بررسی ادعای اسماعیل بخشی در فراکسیون امید با حضور وزیر اطلاعات

فاطمه سعیدی، سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از بررسی ادعاهای اسماعیل بخشی کارگر کارخانه نیشکر هفت تپه در جلسه صبح امروز این فراکسیون با حضور وزیر اطلاعات خبر داد و گفت: روز گذشته نیزهیات رییسه فراکسیون جلسه ای با آقای بخشی و وکیلش برگزار کرد.

به گزارش ایسنا، فاطمه سعیدی در حاشیه جلسه علنی امروز(چهارشنبه) در جمع خبرنگاران در توضیح جلسه امروز هیات رییسه فراکسیون امید گفت: فراکسیون امید در ادامه بررسی ادعاهای اسماعیل بخشی امروز جلسه ای را با وزیر اطلاعات و مسوولان اطلاعات استان خوزستان برگزار کرد.

به گفته وی در این جلسه سه موضوع ارتباط با اروپا، مسائل اقتصادی و ادعاهای اسماعیل بخشی در مورد شکنجه از طرف وزارت اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت که وزیر اطلاعات توضیحاتی در رابطه با ارتباط با اروپا و مسائل اقتصادی و همچنین ادعای آقای بخشی به نمایندگان ارائه کرد و در ادامه نیز رییس اطلاعات استان خوزستان مستنداتی را ارائه دادند.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که فراکسیون امید روز گذشته نیز جلسه ای با آقای بخشی و وکیلش برگزار کرد و سخنان ایشان را شنید.

سعیدی در پایان و در جمع بندی گفت: پیگیری های ما در مورد ادعاهای آقای بخشی ادامه دارد که نتیجه بررسی هایمان را بعد از بررسی قوه قضاییه و کمیسیون امنیت اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا