خرید تور تابستان ایران بوم گردی

افت فشار سیروان خسروی قبل از مصاحبه

به گزارش انصاف نیوز، محدثه سنایی فر در کانال دید در شب نوشت: ساعت هفت و نیم  بعد از ظهر زنگ ساختمان آسمان به صدا در آمد. سیروان و زانیار خسروی، با نیم ساعت تاخیر به استودیو دید در شب آمدند.

آنها بعد از احوالپرسی کوتاه با عوامل برنامه به اتاق رضا رشیدپور رفتند تا احسان حاجیان مدیر برنامه‌های سیروان خسروی نیز به جمع شان اضافه شود.

برادران خسروی در گپ و گفت قبل از برنامه بیش از هر چیز نگران بازتاب‌های این مصاحبه بودند. سیروان خسروی با دقت خاصی تمامی برنامه‌های دید در شب را دیده بود و درباره‌ی هر کدام نظر متفاوتی داشت.

دقایقی بعد از حضور احسان حاجیان در ساختمان آسمان، عوامل برنامه برای شروع ضبط آماده شدند. سیروان خسروی به تنهایی وارد استودیو شد و گفت: زانیار و احسان در اتاق آقای رشیدپور مانده‌اند تا حسابی پشت سر من غیبت کنند. می‌خواستند خصوصی صحبت کنند به من گفتند برو پایین!

سیروان بر روی صندلی دید در شب نشست و زمانی که متوجه شد در کانون توجه عکاس برنامه قرار دارد موبایلش را به دست گرفت و حالت نشستن‌اش را تغییر داد. خسروی رو به عکاس گفت: از ژست‌های خوبم عکاسی کنید.

سرد بودن لوکیشن برنامه و افت فشار سیروان از نگرانی مصاحبه‌ی پیش رو باعث شد که او از عوامل برنامه شیرینی طلب کند و به همراه چایی‌اش قبل از شروع ضبط بخورد تا بتواند بر استرس‌اش غلبه کند.

اما بعد..

زانیار خسروی و احسان حاجیان به همراه مجری برنامه وارد لوکیشن شدند. آنها چند دقیقه‌ای درگوشی با سیروان صحبت کردند تا نکات آخر را با او هماهنگ کنند. پانزده دقیقه از شروع گفتگو گذشته بود که برای تعویض باتری‌های دوربین، ضبط برنامه متوقف شد و همراهان سیروان خسروی از فرصت پیش آمده استفاده و دقایقی در بیرون از لوکیشن با هم گفتگو کردند. زانیار خسروی اگرچه برادر کوچک سیروان است اما مانند یک برادر بزرگ‌تر او را در این مصاحبه همراهی می‌کرد و در طول ضبط نیز به تک تک کلمه‌های سیروان واکنش های جالبی نشان می‌داد.

با آغاز بخش دوم این مصاحبه رضا رشیدپور به سراغ بحث جنجالی تقلیدی بودن کاور آلبوم «جاده رویاها» رفت. سیروان در جواب با ارائه‌ی توضیحاتی گفت: لباس من روی عکس کاور آلبوم کت و شلوار است و پاپیونم هم باز است. معروف‌ترین کسی که اینگونه لباس می‌پوشد دنیل کریک بازیگر جیمز باند است و …

بعد از پایان این بخش وقفه‌ی دیگری میان ضبط برنامه ایجاد شد، اما با وجود خاموش بودن دوربین‌ها همچنان این بحث داغ در استودیو جریان داشت. زانیار در حاشیه‌ی بحث رو به سیروان گفت: البته به جز شباهت کت و شلوار، خودت هم به دنیل کریک شباهت داری. جمله‌ای که فضای استودیو را از خنده‌های حاضران پر کرد.

حضور زانیار در این مصاحبه آنقدر پر رنگ بود که رضا رشیدپور تصمیم گرفت در بخش سوم برنامه به مخاطبان اعلام کند که سیروان به همراه برادرش به دید در شب آمده است. اما زانیار خسروی با اشاره‌ای به رشیدپور خواست تا نامی از او برده نشود.

در بخش سوم هنگامی  که مجری برنامه از سیروان خواست تا با گویش کردی با بینندگان صحبت کند سیروان برای تایید درست بودن کلماتش از زانیار کمک گرفت که او هم به شوخی گفت: «خودت فکر کن و بگو»! اما درست زمانی که سیروان خواست رو به دوربین کردی صحبت کند باتری‌های میکروفونش تمام شد و عوامل مجبور به قطع برنامه شدند که زانیار و احسان حاجیان با خنده‌های بلند به سیروان گفتند «خودت هم بخواهی کردی صحبت کنی قسمت نمی‌شود».

با شروع ضبط سیروان با گویش کردی به بینندگان گفت من مردم سنندج را خیلی دوست دارم. که با تشویق زانیار و احسان حاجیان همراه شد.

سیروان خسروی را شاید در حیطه‌ی کاری‌اش بتوان فردی مغرور یا با اعتماد به نفس بسیار بالا دانست اما او در مواجه با  دیگران برخوردی بسیار گرم و متفاوت دارد.

پس از پایان ضبط با صبر و حوصله با تک تک عوامل عکس یادگاری گرفت.

ساعات پایانی شب بود که این سه رفیق استودیو دید در شب را ترک کردند. رفتگری به آرامی کوچه‌های خیابان آسمان را جارو می‌کشید. سیروان بعد از خداحافظی با دید در شبی‌ها به صورت غیر محسوس به سمت آن رفتگر رفت و مبلغ قابل توجهی به او انعام داد.

به عقیده‌ی نگارنده، سیروان خسروی نه از روی ریا و رفتارهای غیر صادقانه بلکه با اعتقاد کامل این کار را کرد. اما این رفتار تحسین برانگیز او از چشمان تیز بین خبرنگار دید در شب دور نماند.

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا