خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ایران در آینده نزدیک

حمیدرضا جلایی‌پور استاد دانشگاه تهران در یادداشتی تلگرامی با عنوان «ایران در آینده نزدیک» نوشت:

ترامپ دیشب توئیت کرده:
«اگر ایران به هر یک از امریکایی‌ها یا مواضع امریکایی حمله کند، ما ۵۲ سایت ایرانی (که نماینده ۵۲ امریکایی که در ایران سالها گروگان بودند) را مورد حمله قرار خواهیم داد. برخی از آنها برای ایران بسیار رده بالا و مهم هستند و آن اهداف برای ایران و فرهنگ ایرانی بسیار مهم هستند، و آن اهداف، و خود ایران، به سختی و شدت هر چه تمام تر مورد حمله قرار خواهند گرفت. ایالات متحده تهدید دیگری را بر نمی‌تابد».

ارزیابی

ترامپ در اقدامی ضدانسانی و قلدرمآبانه یک طرفه از برجام خارج شده، بزرگترین تحریم تاریخ بشر را بر ایران تحمیل کرده، و در اوج وقاحت و جنایت سردار ملی ایران را (شهید سلیمانی) در خاک کشور عراق ترور کرده و اینک با کمال بی‌خردی ایرانیان را به انهدام منابع فرهنگی‌شان تهدید می‌کند!

با این همه به نظر من در روزهای آینده «ایرانیان»: بزرگترین استقبال و احترام را در جریان تشییع پیکر سردار ملی ایران (شهید قاسم سلیمانی) به نمایش خواهند گذاشت و همچنین «ایرانیان» برای خنثی کردن تهدیدهای ترامپ دیوانه، بصورت «یکپارچه» و در «یک پیکر هشتاد میلیونی» ظاهر خواهند شد.

توسعه آینده ایران یکی از شروطش این است که «ترامپ دیوانه و صهیونی» نتواند برای او شاخ‌شانه بکشد. ایرانیان در این دفاع ملی خود نه فقط با قدرت سخت که با «قدرت نرم» و آخرین خردورزی‌های جمعی «توطئه‌های ترامپ نامتعادل» را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ترامپ انقدر ترسیده که با تهدید می خواهد مانع تلافی شود . دیر شده دیگه. فاتحه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا