خرید تور تابستان ایران بوم گردی

افشاگری سیاسی در گچساران و باشت

چرک نویس‌های تاجگردون و افشاگری‌های عادل امینی و علیزاده

سیداکبر علیزاده فرماندار اسبق گچساران در نامه‌ای که در سایت‌های محلی منتشر شده ادعاهایی را در پاسخ به ادعای غلامرضا تاجگردون نماینده‌ی این شهرستان در مجلس مطرح کرده است.

به گزارش انصاف نیوز، این ادعاها در سایت‌های محلی از جمله کبنانیوز و ۱۹آبان منتشر شده است. کبنا در متنی با تیتر «افشاگری سیاسی در گچساران و باشت / چرک نویس های تاجگردون و افشاگری های عادل امینی و علیزاده» نوشت:

تاجگردون مرد الفاظ و لغات، دیروز در منطقه بوستان گفته است «چرک نویس» برنامه هایتان را دارم، این حرف تاجگردون چه معنایی می تواند داشته باشد آیا او فرد نفوذی در تیم سیدقدرت دارد یا آنکه صرفا می خواهد سیاسی بودن خود را به رخ بکشاند؟ در هر حال بگم بگم های انتخاباتی و فاش برخی اسرار، فاز جدید انتخابات در گچساران و باشت است که با برخی واکنش ها شروع شده و احتمالا این تازه اول این ماجرا است و شاید تا دوم اسفندماه حواشی زیادی از اینگونه برنامه های تبلیغاتی ایجاد شود. در اتفاقات سیاسی اخیر، سیداکبر علیزاده فرماندار سابق گچساران و عادل امینی صاحب باغ بنوشکه گچساران به اظهارات تاجگردون و سیدقدرت واکنش نشان داده و در دفاع از خود توضیحاتی داده اند.


عادل امینی در یک پست اینستاگرامی اینگونه نوشته است: «اینجا بنوشکه هست عاشقتم بنوشکه چه نابود کردی دروغگویان را من نه وام گرفتم نه آب دزدی کردم نه به کسی ظلم کردم بلکه باعث اشتغال عده ای عزیزان شهرم شدم وخدمتگزار مشتریان اما خداوند سبحان در قرآن کریم برای دروغگویان مرگ فرستاده تو که با آبروی مردم بازی میکنی من اهل خمس و زکاتم من فرزند کسی هستم که تو داخل خونه اش نون ونمک زیاد خوردی نمک نشناس خجالت بکش»


هر چند بنا به شنیده‌ها درخواست وام هایی به نام عادل امینی وجود دارد و همچنین بنابر اطلاعات کبنا نیوز، در کارگروه اشتغال و برنامه ریزی دو میلیارد تسهیلات برای بنوشکه تصویب شده و به دلیل مشکل میان بانک و سرمایه گذار هنوز پرداخت نشد، و در حال حاضر اینکه وام گرفته شده است یا خیر، شخص آقای عادل امینی که این میزان تسهیلات برای وی تصویب شده است باید به آن پاسخ دهد. اما موضوع مهمتر این است در حالی که مردم معمولی بخاطر 5 میلیون وام باید هفت خان رستم را طی کنند تسهیلات میلیاردی به برخی افراد خاص داده می شود.


همچنین در ادامه عادل امینی اطلاعیه اداره آب و فاضلاب شهرستان گچساران مبنی بر کذب بودن صحبت های حسینی آورده است:

بسمه تعالی اطلاعیه
روابط عمومی اداره آبفای شهرستان گچساران به اطلاع مردم شریف و بزرگوار شهرستان گچساران می رساند، با توجه به صحبت های یکی از کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۹۸/۱۰/۶ در شهرستان باشت مبنی بر تخلف و نصب لوله ۴ اینچ آب به صورت غیر مجاز توسط مالک باغ بنوشکه واقع در شهرک صنعتی چهاربیشه، اداره آبفا شهری دوگنبدان که وظیفه ی سقایی مردم شریف و ولایت مدار دوگنبدان را عهده دار است، جهت حفظ حرمت اداره و حفاظت از بیت المال مردم و جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده شخصی،طی گزارشاتی که به این اداره ارائه گردیده موضوع تخلف باغ بنوشکه را طی چند مرحله در دستور کار خود داشته و فارغ از هر گونه گرایش حزبی و جناحی و صرفا‌ً حسب وظیفه کاری، با استفاده از دستگاه های پیشرفته، طی چند مرحله، ابتدا توسط واحد بهره برداری آبفا شهری با همراهی واحد تخلفات و پرسنل واحد شبکه و اتفاقات، سپس توسط نیروهای صنعت نفت گچساران با استفاده از دستگاه های مدرن شرکت نفت به همراهی واحد حراست آبفا استان، و در تاریخ ۹۸/۱۰/۴ توسط کارشناسان شرکت آبفا استان و واحد بهره برداری در حضور مامورین نیروی انتظامی اقدام به بررسی موضوع نموده و هیچگونه تخلفی مشاهده نگردید.

لذا این اداره این موضوع را نشر اکاذیب دانسته و در این برهه ی حساس که دشمنان نظام مقدس اسلامی در پی نفاق و تفرقه بین مردم و مخدوش نمودن چهره ی کارگزاران جمهوری اسلامی را دارند و همچنین جهت حفظ و حرمت اداره ی آبفا شهری اعلام می دارد،مراتب اعلامی و اتهامات واهی منتصب به این شرکت را از طریق مقامات ذی الصلاح جهت اعاده ی حیثیت پیگیری می نماید. روابط عمومی امور آبفای شهری دوگنبدان


همچنین پس از سخنرانی تاجگردون در چند روز اخیر، روز گذشته سیداکبر علیزاده فرماندار سابق گچساران در واکنش به اظهارات تاجگردون مبنی بر جلوگیری از زمین خواری فرزندان او نامه ای در فضای مجازی منتشر کرده است که در صورت درست بودن آن، شاید منجر به سوء شهرت وی شود.

علیزاده در نامه خود نوشته است:


مردم شریف و بزرگوار و انقلابی شهرستان گچساران و باشت

باسلام و احترام

آقای تاجگردون در جمع عده‌ای از مردم طائفه محترم بناری در 5 دیماه سخنانی علیه بنده بیان کرده‌اند که لازم دیدم موارد زیر را به سمع و نظر شما مردم شریف گچساران و باشت برسانم:

آقای نماینده بیان کرده‌اند که “شما و فرزندانت زمین‌های کمربندی گچساران را به تاراج بردی و وقتی من آمدم نگذاشتم و آن زمین‌ها را از حلقومت بیرون کشیدم و نگداشتم زمین‌های مردم را غارت کنی”

1- دادستان محترم از اداره منابع طبیعی استعلام بگیرند و نتیجه‌ی استعلام را منتشر کنند تا مردم بدانند که بنده و فرزندانم حتی یک متر زمین در سراسر ایران تا کنون نه از منابع طبیعی تقاضا کرده‌ایم و نه گرفته‌ایم و نه داریم … درصورتیکه شما با بکارگیری الفاظی رکیک و به دروغ تاراج زمین‌های کمربندی را به بنده نسبت میدهی. در حالیکه تو و خانواده‌ات بیش از 400 هکتار از زمین‌های تلخاب شیرین را تصرف عدوانی نموده‌اید. پدر شما در تلخاب شیرین کلا 400 هکتار زمین از منابع طبیعی غصب کرده بود که دادگاه انقلاب پدرت را طی حکم شماره 385 شماره 1834 مورخ 14/1/ 59 به مصادره 350 هکتار آن محکوم کرده بود. لذا شما میبایست در تلخاب شیرین فقط 50 هکتار زمین داشته باشید. در حالیکه شما بیش از 400 هکتار از اراضی ملی در محدوده تلخاب شیرین تا پلیس راه و بهشت زهرا غصب نموده‌اید و پرونده‌اش در دادگاه مفتوح است و قاضی عضو کمیسیون ماده واحده در رای مورخ 27/8/1380 فقط 4 هکتار از آن را متعلق به شما دانسته و بقیه‌ی اراضی را ملی اعلام نموده است. حالا با توجه به این مدارک شما زمین‌های مردم را به تاراج برده‌اید یا بنده که یک متر زمین از منابع طبیعی نگرفته‌ام؟ این موضوع یکی از مطالبات مهم مردم از نهادهای قضایی برای باز پس گیری اراضی متصرف شده توسط خانواده‌ی شماست. اگر مردی هر مقدار زمین خانواده بنده و شما از اراضی ملی به تاراج برده‌ایم مطابق گزارش منابع طبیعی به دولت پس بدهیم.

2- شما می‌گویید که من اگر دارم مال خودم است و همه می‌دانند از کجا آورده‌ام! آیا زمین‌های تلخاب شیرین و خنگبنار و باغ بنوشکه و ده‌ها هکتار زمین دیگر که از منابع ملی غصب کرده‌اید مال خودت بود؟! زمین‌های شما را که در تلخاب شیرین مصادره کردند در حالی که مردم نمی‌دانند سرمایه‌ی چند صد میلیارد تومانی خود را از کجا آورده‌ای؟ اگر مطمئن هستی که این سرمایه ‌یعظیم از راه حلال بدست آورده‌اید چرا لیست اموالت را مطابق قانون به قوه قضاییه تحویل نداده‌ای؟

3- در طول چند سال اخیر اداره منابع طبیعی علاوه بر 20 هکتار زمین باغ بنوشکه، حدود 120 هکتار از اراضی ملی (در خنگ بنار و …) را به دامادت و… واگذار نموده است و در منطقه‌ی ماهور باشت و کلاغ نشین صدها هکتار از اراضی ملی را خانواده‌ی دایی نماینده تصرف نموده است، اگر راست می‌گویی چرا اراضی ملی را از حلقوم دامادت و خانواده و دوستانت بیرون نمی‌کشید. چرا به مردم آدرس اشتباهی می‌دهید و فریاد هی دزد هی دزد سر می‌دهی. از منابع طبیعی استعلام بگیرید چند صد هکتار از اراضی ملی را به دوستان و اقوامت واگذار کرده‌اید. در حالیکه آقای حسینی و بنده یک متر از اراضی ملی را به کسی واگذار نکرده‌ایم. ما برای این مردم امانتداری صادق بوده‌ایم و شما امانت دار خوبی نبودی.

4- آقای نماینده، شما عضو هیات مدیره‌ی پتروشیمی گچساران و پسر برادرت 15 سال مدیر اجرایی آن بوده است. یکی از مطالبات مردم گچساران این است که چگونه این شرکت را با 7 هزار میلیارد تومان به هلدینگ خلیج فارس واگذار کرده‌اید و 20 درصد سهام واگذاری به مردم گچساران را تضییع نموده و حاضر به پاسخگویی نیستید. در حالیکه 160 هکتار از اراضی گچساران به این پتروشیمی اختصاص داده شده که مردم گچساران هیچ سهمی در آن ندارند.

5- شما چون اطلاعات لازم را در خصوص بند بند اعتبارات در هر بخش در کمیسیون برنامه و بودجه داشتی با سوء استفاده از این اطلاعات، در هر زمینه‌ای یک شرکت خانوادگی تاسیس نموده‌اید تا اعتبارات مربوطه را به اشکال گوناگون جذب کنید و خود عضو هیات مدیره دهها شرکت سهامی خاص هستید که بعضی از اعضای این شرکت‌ها مانند ولی الله سیف رئیس بانک مرکزی غارتگر ارز و سکه و حیدرآبادی پور رئیس بانک سرمایه (فراری به اسپانیا) از اعضای این شرکت‌ها هستند. به مردم توضیح دهید رابطه‌ی شما با این غارتگران بیت المال چیست؟ شما عضو هیات مدیره‌ی شرکت‌های پتروشیمی گچساران به شماره ثبت 244001 – عضو موسسه بین المللی تحقیقات و مطالعات بانکداری صدر به شماره 27505 – عضو موسسه غیرتجاری مشک و ملار به شماره 47686 –عضو موسسه کمیته اتاق بازرگانی به شماره 513- عضو شرکت پترو امید آسیا به شماره 467408 – عضو موسسه علوم پزشکی امام جعفر صادق(ع) به شماره 22168 هستید و علاوه برآن با راهنمایی اقوام درجه یک خود 40 شرکت دیگر متناسب با سر فصل‌های برنامه بودجه با مشارکت خواهران و برداران و برادرزاده‌ها و پسر عموها و دامادهایت تاسیس نموده‌اید. سوال اینست تاسیس این همه شرکت در طول سه سال اخیر با چه اهدافی و برای رسیدن به چه منافعی بوده است؟

6- بعنوان مطالبه‌ی واقعی مردم گچساران از دادستان محترم و از منابع طبیعی استان و شهرستان می‌خواهیم برای شفاف سازی و شناخت چهره واقعی نماینده، اعلام کنید چند صد هکتار زمین در این چند سال اخیر به خانواده و دوستان نماینده واگذار شده است و اعلام کنید چند متر مربع زمین به بنده و خانواده‌ام واگذار شده است. جناب آقای دادستان و ای نهادهای نظارتی بعد از چهل سال تا کی باید اراضی ملی تحت عناوین مختلف به این خانواده واگذار گردد؟ و هر روز هم طلبکارانه سخن بگویند. والسلام

سید اکبر علیزاده ۶ دی ۹۸


در هر حال، آنچه که مشخص است برنامه های تبلیغاتی زودتر از موعد تاجگردون و سید قدرت حسینی و بگم بگم هایشان هم به ایجاد تشنج در میان مردم دامن خواهد زد و هم اینکه صداقت سخنانشان در میان مردم کمرنگ می شود. لذا انجام تبلیغات نیز مدیریتی می خواهد که قانون زمان آن را مشخص کرده ولی تاکنون در اجرا شدن آن از طرف مدیران اهمال شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا