خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده دورتموند و فرایبورگ 21 مرداد 1401

دورتموند امشب در هفته دوم بوندسلیگا به مصاف فرایبورگ می‌رود. برای تماشای پخش زنده دورتموند و فرایبورگ 21 مرداد 1401 با ما همراه باشید.

دورتموند امشب از ساعت 23:00 به وقت ایران در دومین بازی خود در بوندسلیگای جدید باید در ورزشگاه خانگی فرایبورگ، به مصاف این تیم برود. برای تماشای پخش زنده بازی دورتموند و فرایبورگ 21 مرداد 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده دورتموند و فرایبورگ 21 مرداد 1401

دورتموند که سال‌ها است از کسب هر عنوان قهرمانی در داخل و خارج آلمان باز مانده، بعد از یک فصل ناموفق دیگر با لوسین فاوره، و بعد از فروش ستارگانی چون سانچو و هالند در یکی دو فصل اخیر، فصل جدید را با جذب تنی چند از ستارگان مانند آدیمی، زوله و هالر آغاز کرد. البته که مشکل هالر سبب شد تا دورتموند برای جانشینی او به سراغ آنتونی مودسته برود.

دورتموند حالا با مربی جدید کرواتش و در شرایطی که در هفته اول در جدال حساس با لورکوزن با نتیجه 1 بر 0 پیروز شده، باید به مصاف فرایبورگ برود.

حاصل 5 تقابل آخر دو تیم، سه پیروزی برای دورتموند و 2 پیروزی برای فرایبورگ بوده و از این حیث بازی امروز جذابیت خاصی دارد. برای تماشای پخش زنده بازی دورتموند و فرایبورگ 21 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 23:00 از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال دورتموند و فرایبورگ 21 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا