خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام تسلیت هیات موسس تادا در پی شهادت سردار سلیمانی

هیات موسس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان ایران (تادا) در پی شهادت سردار سلیمانی پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

متاسفانه با وجود مالامال بودن قلب هایمان از غم تازه ی از دست دادن برادران و خواهرانمان در داخل کشور، داغدار از دست دادن سردار سلیمانی توسط تروریسم دولتی آمریکا شدیم.

اقدام خصمانه‌ی ایالات متحده آمریکا در ترور سپهبد قاسم سلیمانی، نمونه‌ی بارزی از یک جنایت جنگی، رفتار خلاف عرف و قواعد بین المللی است. لذا اعضای هیئت موسس تشکل های اسلامی دانشجویان ایران (تادا) این عمل شنیع را محکوم می کند. این جنایت در ادامه زنجیره اشتباهاتی است که دولت آمریکا در خاورمیانه مرتکب شده و در قبال آن‌ها باید پاسخگوی جامعه جهانی باشد.

خاورمیانه منطقه‌ای است همواره در التهاب و زخم خورده از جنگ های پی در پی؛ که دخالت‌های قدرت‌های خارجی، به آتش اختلافات بیش‌تر در آن دامن می‌زند. عراق، کشوری دارای موقعیت سوق الجیشی در خاورمیانه، در سال‌های اخیر ستم‌ حکومت‌های دیکتاتوی بسیاری را تحمل کرده و حال، با دخالت در پوشش اقدامات استراتژیک به این مظالم افزوده شده است. اعتراضات اخیر در عراق، پیام روشنی بود از مخالفت توده‌های عظیم مردمی با سیاست‌های مداخله جویانه که استقلال سیاسی و نظامی در این کشور را تحت الشعاع قرار می‌دهند. اقدام تروریستی امروز آمریکا در راستای این دخالت‌ها، علی‌رغم ادعای مقاماتش نه تنها نفع منطقه را در بر ندارد بلکه چشم‌انداز آینده خاورمیانه را تیره‌تر و چهره آمریکای ترامپی را نزد جهانیان از این هم منفورتر خواهد کرد. امید است روزهایی در خاورمیانه از راه برسد که در آن حق ملت‌ها در تصمیم‌گیری آزادانه به رسمیت شناخته شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا