خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«حذف پست‌های سردار سلیمانی در اینستاگرام، مغایر با ضوابط بین‌المللی است»

رمضانعلی سبحانی‌فر، عضو کمیسیون صنایع و معاون مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز شاهدیم که بزرگترین نقض‌کنندگان فضای مجازی، خود مدعیان این فضا هستند، لذا این افراد باید به افکار عمومی و جامعه‌ی جهانی پاسخگو باشند.

سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا در واکنش به حذف پست‌های مرتبط با سردار شهید قاسم سلیمانی در اینستاگرام، گفت: این اقدام نشانه‌ی ضعف متولیان فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است؛ جایی که به ضررشان است اقدام به حذف می‌کنند و کارهای غیراخلاقی انجام می‌دهند و جایی که به نفعشان است یا تشویش اذهان برای جامعه‌ی ما دارد، حمایت می‌کنند.

رئیس کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس، اظهار کرد: این حرکت، اقدامی غیر اصولی، غیر اخلاقی و مغایر با ضوابط بین‌المللی در حوزه‌ی فضای مجازی است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس، خاطرنشان کرد: امروز شاهد این هستیم که بزرگترین نقض‌کنندگان فضای مجازی، خود مدعیان این فضا هستند، لذا این افراد باید به افکار عمومی و جامعه‌ی جهانی پاسخگو باشند. از طرفی سازمان‌های مربوطه و دستگاه‌های اجرایی ما نیز باید در مقابل نقض قوانین شکایت کنند.

سبحانی فر، تاکید کرد: از وزارت ارتباطات و دستگاه‌های مرتبط می‌خواهیم در مقابل این حرکت‌ها عکس العمل نشان دهند و جوامع بین المللی نیز رسیدگی کنند تا این موارد دیگر تکرار نشود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا