خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مترو: جابه‌جایی حدود ٣میلیون نفر در مراسم تشییع شهید سلیمانی

فرنوش نوبخت،مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: دو میلیون و ۹۵۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی‌ و همرزمانش، از طریق خطوط هفتگانه متروی تهران جابه‌جا شدند.

به گزارش ایسنا، فرنوش نوبخت ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده معظم شهداء و مردم شریف ایران، افزود: امروز دوشنبه ۱۶ دی ماه ۹۸ همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش، از ابتدای صبح به‌صورت رایگان تا پایان مراسم در تمام خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج، شش و هفت متروی تهران و حومه خدمت‌رسانی کرد.

وی گفت: در این روز دو میلیون و ۹۵۰ هزار نفر توسط این ناوگان حمل‌ونقل ریلی درون‌شهری جابه‌جا شدند.

نوبخت با اشاره به این‌که شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در این روز با آمادگی کامل و به‌کارگیری تمامی امکانات خود به خدمت‌رسانی به شهروندان و شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع در تهران پرداخت، افزود: با تلاش تمامی همکاران این شرکت سعی شد تا ضمن ارایه سرویس‌دهی منظم، محیطی امن را برای شهروندان و مسافران محترم ایجاد کنیم.

وی گفت: با توجه به حضور بی‌نظیر شهروندان و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از ابتدای صبح امروز فاصله حرکت قطارها در خط چهار متروی تهران تا ۲ دقیقه کاهش یافت تا جابه‌جایی مسافران تسهیل شود.

همچنین به منظور سهولت در جابه‌جایی مسافران در خطوط هفتگانه، ۱۱۵ قطار فوق‌العاده نیز اعزام شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا