خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هشدار به سخنان حسن عباسی: مواظب دوقطبی‌های خونین باشیم

حسین قاسمی، تحلیلگر سیاسی اصولگرا، در یادداشتی تلگرامی با عنوان «مواظب دوقطبی‌های خونین باشیم» به بهانه‌ی انتشار کلیپی از سخنان حسن عباسی سخنران تندرو که به تازگی از زندان آزاد شده است، نوشت:

۱- کلیپی از آقای حسن عباسی منتشر شده که در بخشی از آن اظهار داشته است:

«من به دادستان کل کشور هشدار می‌دهم، اصلاح طلب‌ها دارند با احساسات مردم در قضیه شهادت قاسم سلیمانی بازی می‌کنند. اگر مردم ریختند این باند اصلاح طلب را در خیابان کشتند و تکه تکه کردند نگویید که هشدار ندادید»

۲- در حالی که کشور در شرایط بسیار خاصی به سر می‌برد، فعال کردن گسل‌های مختلف و عمیق کردن شکاف‌ها و دامن زدن به نزاع های سیاسی و جناحی، غیر منطقی و خطرناک است.

۳- امکان دارد دشمن از این مطلب آقای حسن عباسی سواستفاده کند و اقدام به کشتن تعدادی از چهره‌های اصلاح طلب با هدف شعله‌ور کردن اختلافات داخلی و ایجاد دو قطبی خونین نماید.

یکی از اهداف قتل‌های زنجیره‌ای در سال ۱۳۷۷نیز همین بود.

۴- باید مواظب باشیم. دشمن به دنبال ایجاد شقه‌های زنجیره‌ای و انشعابات پایان ناپذیر است.

رسما اعلام کرده‌اند نظام باید دچار شقه‌های زنجیره‌ای شود، به نحوی که از شقه‌ی قبلی نیاسوده، جراحی و شقه‌ی بعدی فرا برسد تا کامل نابود و تکه تکه شود.

در سخنرانی‌ها و نوشته‌هایمان بیشتر دقت کنیم.


قاسمی روز قبل از این هم نوشته بود:

اظهارنظرهای ناپخته و غیر مرتبط برخی مدیران، نمایندگان و فرماندهان درباره‌ی نحوه‌ی مواجهه‌ی نظام با اقدام اخیر آمریکا، اگر ساماندهی نشود، هزینه ساز خواهد شد‏.

از رده‌های پایین تا میانی دستگاههای مختلف، در حال تشریح سیاست‌های فرضی کلان نظام هستند. ‏برخی خیال می‌کنند در هر موضوعی باید صحبت کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. من هم به عنوان یک اصلاح طلب جانباز و فرزند شهید با تاسی با مولا و مقتدایمان امام صادق علیه السلام می‌گویم: خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق‌ها آفرید. و از بزرگان نظام مقدس اسلامی خواستارم که جلو یاوه گویی های امثال این افراد را بگیرند

    1. احمق؟داداش،مردم تبریز ربختن دفتر نمایندشون…
      ازطرفی جناب جانباز فرزند شهید،چطور غیرتتون اجازه میده حرف از مزاکره بزنین اونم بعداز ترور اون شهید؟
      امریکایبها ۱۹۴۳ دریاسالار یاموتو مغذ نیرو دریایی ژاپن رو ترور کرد دوسال،ژاپن جواب نداد دوسال بعد هسته ای خورد.
      سیاست شما ایران رو بزدل نشون میده جناب

      1
      1
  2. استاد عباسی بسیار به موقع حرف زدند.بعد از شهادت عزیز دلمون سردار آسمانی از برخی ها بحث مذاکره شنیده شده.
    انتقام سختی در پیش است آمریکا باید ادب بشه.
    رهبری عزیز خودشون بهتر از هر که میدونه چیکار کنه.
    اگه اصلاح طلبا راست میگن بچه هاشون رو از آمریکا برگردونن.

    1
    1
  3. بنده بااینکه آقای حسن عباسی رادوست دارم چنین اظهاراتی را در چنین موقعیتی سم مهلک میدانم….اجازه بدهیم اصلاح طلبان خیلی خراب خودشان بااظهاراتشان خودرالوبدهند

  4. بنده بااینکه به آقای حسن عباسی علاقمندهستم ولی طرح چنین موضوعاتی درچنین موقعیتی رامطلقا صلاح نمیدانم..الان وقت دعوت به برادری ووحدت نظراست..اصلاح طلبان بزدل خودشان بااظهاراتشان خودرارسواخواهندنمود..ماحربه مظلوم نمائی دراختیارشان نگذاریم(البته منظورطیف خیلی خرابشانست)

  5. راست میگه دیگه اینا همش تقصیر شماست خون سلیمانی گردن شماست شما ضعف نشون دادید که آمریکا جرات کرد چنین کاری بکنه

  6. بلاهت این فردبقدری نمایان است فاقدهرگونه ارزش واعتباریست که موردمداقه قرارگیردولی…….نمیدانم چرا چنین عناصری را هرگز مستقل ندانسته ام مانند ان یکی…….النهایه بایدصبرپیشه کرد تا مسئولان امنیتی ارتباطشان را با نفوذی های صهیونیستی کشف کنند…….واگرنه داعی ندارددراین موقعیت هیجانی وعاطفی چنین لاطائلاتی بیان شود….

  7. عاشق حسن عباسی ام. خون سردار رو دستای اصلاح طلباست.چرا آمریکاییا قبلا این کارو نکردند؟ فقط موقعی که ظریف میره با مقام اسراییلی دیدار میکنه و روحانی میره به ژاپن که معلوم‌نیست اونجا چی گفته این اتفاق میافته.اینا هم همش اتفاقیه

  8. انتقام سخت به گونه ای در زمان و مکان مناسب باشد که قدرت بازدارندگی آن برای طرف مقابل هزینه ی گزافی داشته باشد تا تسلسل ایجاد نگردد ! یعنی در قبال واکنش ایران طرف مقابل هزینه ی تلافی جویی را بیشتر ببیند ! در مورد اصلاح طلبان پیرامون آقای خاتمی و اعتدالیون پیرامون آقای روحانی بهتر این است در مواضع کلی در جهت منافع ملی همه ی آحاد جامعه درزیر پرچم قانون قانونگرایی حرکت صورت بگیرد ! اتحاد و انسجام داخلی لازم ضروریست

  9. واقعا متاسفم برایه اصلاح طلباها که در چنین شرایط از کشور حرف از گفتمان میزنند.ایا به جز کلمه خیانتکار کامه دیگری هم میتوان برایه این افراد گداشت.؟؟؟؟

  10. بابا گنده نکنید بابا همش مغرضانه حرف میزنید درمورد ایشون منظور از تیکه تیکه کردن شدت تنفره که راست میگه واقعا نفرت بسیار شدید داریم از بیشرفانی که دم از انتقام نگرفتن میزنن و الا ایشون افسادطلبان رو اندازه اون نمیدونه که بخواد دست به اونا بزنه اصلا ارزشی ندارن این افسادطلبان برای حسن عباسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا