خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آمار «منبع آگاه در سپاه» از تعداد کشته‌ها در عین الاسد

یک منیع آگاه در سپاه پاسداران گفت: دستکم ۸۰ نظامی آمریکایی در حمله به پایگاه عین الاسد کشته شده اند. در این حمله همچنین تعدادی هواپیمای بدون سرنشین و بالگرد و تجهیزات فراوان نظامی آسیب‌های جدی دیده اند.

خبرگزاری صداوسیما نوشت: «یک منبع آگاه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد، دستکم ۱۰۴ هدف از مواضع آمریکایی‌ها و متحدانش، در منطقه شناسایی شده اند که اگر آمریکایی‌ها مجددا مرتکب هرگونه خطایی شوند، این مواضع هدف حمله قرار خواهند گرفت.

بگفته این منبع آگاه دستکم ۸۰ نظامی آمریکایی در این حمله کشته شده اند. در این حمله همچنین تعدادی هواپیمای بدون سرنشین و بالگرد و تجهیزات فراوان نظامی آسیب‌های جدی دیده اند.

این منبع آگاه در اطلاعات سپاه تاکید کرد در حمله موشکی بامداد امروز، پانزده موشک به پایگاه عین الاسد اصابت کرده که هیچکدام بوسیله سیستم راداری ارتش تروریسم آمریکا رهگیری نشده اند.

بر اساس این گزارش دقت و شدت اصابت موشک‌های شلیک شده به حدی بوده است که برخی از آن‌ها همزمان چند هدف حساس را تخریب کرده اند. پایگاه نظامیان آمریکایی در عین الاسد عراق از پایگاه‌های بسیار مهم است که در آن تمام هواپیما‌های بدون سرنشین و بالگرد‌های امریکا مستقر هستند.

در این پایگاه نظامی چهار هزار نظامی آمریکا حضور دارند. براساس گزارش‌های دریافتی مجروحان حمله موشکی بامداد امروز به پایگاه عین الاسد، با بالگرد به بغداد منتقل شده اند و ارتش تروریستی امریکا از بخش بهداشت عراق درخواست کمک کرده است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا