خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیشنهاد ترامپ: همکاری آمریکا و ایران برای مبارزه با داعش

دونالد ترامپ در اولین واکنش به حمله‌ی موشکی ایران به پایگاه الاسد آمریکایی‌ها در عراق، در یک کنفرانس خبری ضمن بیان اینکه هیچ تلفات انسانی نداشته‌اند، گفت که آمریکا و ایران در دشمنی با داعش می‌توانند همکاری داشته باشند.

گزارش تسنیم و انصاف نیوز از سخنان ترامپ در این کنفرانس خبری در پی می‌آید:

تا زمانی که من رئیس‌جمهور ایالات متحده هستم، ایران هرگز سلاح هسته‌ای نخواهد داشت.

به اطلاع مردم آمریکا می‌رسانم که هیچ آمریکایی در حمله شب گذشته آسیب ندید. همه سربازان ما سلامت هستند و تنها آسیب‌های جزئی به تجهیزات وارد شده است. به نظر می‌رسد ایران قصد دارد دست از رفتارهای خود دست بردارد.

ما با استفاده از یک سامانه هشدار که خیلی خوب جواب داد، توانستیم سربازان خود را به موقع نجات دهیم.

ایران حامی اصلی تروریسم در جهان است و تلاش می‌کند که به سلاح هسته‌ای دست یابد ولی ما اجازه نخواهیم داد.

ما هفته گذشته ژنرال سلیمانی را ترور کردیم که مسئول کشته شدن هزاران آمریکایی بود. در حمله نیروهای مورد حمایت سپاه قدس [دو هفته قبل] یک آمریکایی کشته شد و سلیمانی برای کشتن آمریکایی‌های دیگر برنامه‌ریزی کرده بود.

باید پیشتر از این سلیمانی کشته می‌شد.

همانطور که ما در حال بررسی اقدامات آتی خود در واکنش به تهاجم ایران هستیم من اقدامات تنبیهی اقتصادی علیه ایران اعمال می‌کنم. موشک‌هایی که شب گذشته به سمت ما شلیک شدند محصول پولی هستند که دولت پیشین آمریکا در اختیار ایران قرار داد.

ایران باید جاه‌طلبی‌های هسته‌ای خود را کنار بگذارد و به فعالیت‌های تروریستی خود در منطقه خاتمه دهد. ما به تلاش برای رسیدن به توافقی با ایران ادامه می‌دهیم که منجر به امنیت بیشتر در دنیا شود. زمان آن رسیده که شرکای اروپایی ما این واقعیت را درک کنند. آنها باید از برجام خارج شوند تا به توافقی جدید با ایران دست پیدا کنیم.

امروز جهان باید یک پیام روشن برای ایران ارسال کند که دورانش در سرکوب و ترور ادامه نخواهد داشت.

امروز از ناتو می‌خواهم که در روند خاورمیانه مداخله بیشتری داشته باشد… نیروهای نظامی آمریکا در دولت من با 2.3 تریلیون دلار کاملاً بازسازی شده است.

ما تولیدکننده‌ی شماره‌ی یک نفت و گاز در دنیا هستیم و به نفت خاورمیانه نیازی نداریم

موشک‌های ما کاملاً دقیق و مرگبار هستند. ما موشک‌های فراصوتی داریم. البته این بدین معنا نیست که ما حتماً باید از این موشک‌ها استفاده کنیم.

در دولت من دولت داعش کاملاً شکست خورد و قلمرو داعش سقوط کرد. مبارزه ما با داعش به نفع ایران نیز خواهد بود و ما باید روی این هدف مشترک و روی اولویت‌های مشترک دیگر کار کنیم.

در پایان خطاب به مردم ایران و رهبران ایران می‌گویم که ما می‌خواهیم که شما آینده خوبی داشته باشید. ما دوست داریم با همه کشورهایی که خواستار صلح هستند همکاری کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ترامپ حیوون کثیف تو در اندازه این نیستی که در ارتباط با کشور متمدن و تاریخی ایران و سردارانش صحبت کنی حیوان اسم قاسم سلیمانی ریشه دولت و انپریالیست را خواهد خشکاند . مگس بی ارزش ااریخ روز شهادت سردار بی بدیل ایران را روز تغییر کلی در نظام جهانی بیان خواهد کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا