خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کیمیا علیزاده هم در المپیک با پرچم ایران مبارزه نمی‌کند!

در حالی که سایت فرارو از «یک شایعه قوی درباره کیمیا علیزاده» خبر می‌دهد، رادیو فردا مدعی شده که «کیمیا علیزاده در المپیک خارج از پرچم ایران مبارزه می‌کند».


به گزارش انصاف نیوز، فرارو نوشته است:

برخی خبرها از این حکایت دارد که کیمیا علیزاده تنها زن مدال‌آور ایران در تاریخ بازی‌های المپیک، در خارج از ایران به سر می برد و قصد بازگشت به ایران را ندارد.

گفته می شود او یک ماهی است از ایران رفته و در کشور هلند تمرینات خود را پیگیری می کند. شایعه قوی این است که او قصد ندارد دیگر با پرچم ایران در میادین حاضر شود.

در همین رابطه تصویری از علیزاده منتشر شده که در ان او بی حجاب است.

فدراسیون تکواندو تاکنون به این شایعات واکنشی نشان نداده است. در ماه های اخیر چند ورزشکار حرفه ای کشورمان تغییر تابعیت دادند.


رادیو فردا هم نوشته است:

کیمیا علیزاده تنها زن مدال‌آور ایران در تاریخ بازی‌های المپیک، قصد بازگشت به ایران را ندارد. رادیو فردا با خبر شده است این ستاره تاریخساز ورزش ایران، یک ماهی است از کشور خارج شده و دیگر برای تیم ملی ایران مسابقه نخواهد داد.

فدراسیون تکواندو، مصدومیت را دلیل غیبت کیمیا در مسابقات انتخابی اعلام کرده بود اما او بدون مصدومیت، تمرینات آماده‌سازی خود را در اروپا پیگیری می‌کند.

طبق گفته هم‌تیمی‌هایش، کیمیای ۲۱ ساله که تصویر بدون حجاب او هنگام تمرینات در هلند منتشر شده است، می‌خواهد آینده دوران قهرمانی‌اش را در آرامش، «به دور از تبعیض‌ها و استفاده ابزاری مقامات ورزشی از زنان مدال‌آور» پیگیری کند.

خانم علیزاده قصد دارد در المپیک توکیو، خارج از پرچم جمهوری اسلامی ایران به رقابت بپردازد. در ماه‌های اخیر سعید ملایی در جودو و علیرضا فیروزجا در شطرنج نیز با پرچم فدراسیون جهانی به رقابت پرداخته‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا