خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دو بنیانگذار شرکت اسنپ در فهرست جوان‌ترین میلیاردرهای آمریکایی

بنا بر اعلام بیزینس اینسایدر: ایوان اشپیگل و باب مورفی از بنیانگذاران شرکت اسنپ (مالک شبکه اجتماعی اسنپ چت) در بین جوان‌ترین میلیاردرهای آمریکایی به چشم می‌خورند.

به گزارش سیتنا به نقل از بیزینس اینسایدر، آمریکا در طول سال های اخیر همواره بیشترین تعداد افراد میلیاردر را در جهان داشته است و جوان‌ترین میلیاردر جهان نیز آمریکایی است اما جوانان میلیاردر آمریکایی حضور کمرنگی در جمع ۱۰ میلیاردر جوان جهان دارند.

در حال حاضر مجموع ثروتمند پنج جوان ثروتمند آمریکایی ۲۸.۵ میلیارد دلار برآورد می‌شود. در ادامه با جوان‌ترین ثروتمندان آمریکایی آشنا می‌شوید:

۱-کایلی ینر

این جوان ۲۲ ساله که اکنون برای سومین سال متوالی به عنوان جوان‌ترین میلیاردر در جهان شناخته می‌شود یک میلیارد دلار ثروت دارد. وی برای تولد ۲۲ سالگی خود یک قایق تفریحی بسیار لوکس به نام ” ترنکیلیتی” را اجاره کرد که هزینه اجاره یک هفته آن ۱.۲ میلیون دلار است.

وی اکنون مادر یک دختر یک ساله است در نوزده سالگی یک برند آرایشی را تاسیس کرد و خود نیز از طرفداران پر و پا قرص دنیای مد است.

۲- ایوان اشپیگل

او بنیانگذار و مدیرعامل شرکت اسنپ است که شبکه اجتماعی اسنپ چت زیرمجموعه آن محسوب می شود. وی که از سوی فوربس به عنوان یکی از سه میلیاردر برتر خودساخته جوان معرفی شده، اکنون ۳.۶ میلیارد دلار ثروت دارد. جالب است بدانید که حلقه ازدواج وی از الماس خالص بوده و ۱۰۰ هزار دلار قیمت دارد.

۳- باب مورفی

وی یکی دیگر از بنیانگذاران اسنپ است که اکنون ۳.۷ میلیارد دلار ثروت دارد. وی علاقه زیادی به سرمایه گذاری در بخش مسکن دارد.

۴- لوکاس والتون

برخلاف سه نفر قبلی، وی یک میلیاردر خودساخته نیست بلکه به لطف سهام فروشگاه والمارت که به وی رسیده به یک میلیاردر تبدیل شده است.

۵- جولیو ماریو سانتو دومینگو

وی دارای اصالتی کلمبیایی است و ثروتش را نیز از پدربزرگش به ارث برده است که مالک بزرگ‌ترین برند نوشیدنی در کلمبیا بود. او اکنون ۱.۷ میلیارد دلار ثروت دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا