خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح الیاس حضرتی درباره‌ی استعفا از فراکسیون امید

الیاس حضرتی گفت:وقتی فراکسیون امید تصمیم به ابقا وزیر گرفت برای آنکه بتوانم در موافقت با استیضاح صحبت کنم راهی نداشتم جز آنکه از فراکسیون استعفا دهم.

این نماینده‌ی مجلس که در جریان استیضاح وزیر اقتصاد در صف موافقان استیضاح قرار داشت وقتی با اعلام موضع فراکسیون امید در حمایت از وزیر مواجه شد به خبرنگاران گفت که از این فراکسیون استعفا می دهد.

او درباره این تصمیم خود به خبرانلاین گفت: در این مدتی که استیضاح را امضا کردم دوستان زیادی به من مراجعه کردند تا امضای خود را پس بگیرم اما من به دلیل وضعیت مردم حاضر نشدم امضای خودم را پس بگیرم و به تقاضای بسیاری از دوستانم پاسخ منفی دادم و حتی برخی دوستی ها را بهم زدم.

او ادامه داد: امروز آخرین فرصت بود که فراکسیون امید می توانست در این جریان موضع قاطع بگیرد و امید داشتم که فراکسیون به استیضاح وزیر رای دهد و احساس هم‌نوایی با مردم داشته باشد اما این اتفاق رخ نداد و دوستان در فراکسیون امید به دلایل مختلف رای بر ابقا وزیر دادند.

حضرتی گفت: وقتی فراکسیون امید تصمیم به ابقا وزیر گرفت برای آنکه بتوانم در موافقت با استیضاح صحبت کنم راهی نداشتم جز آنکه از فراکسیون استعفا دهم.

او در پاسخ به این سوال که آیا استعفایتان مورد موافقت قرار گرفت گفت: من هنوز خبر ندارم فقط همان صبح استعفایم را به آقای عارف تقدیم کردم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا