خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تصویر سنگ مزار بیتا فرهی کجا رفت؟

خبرگزاری ایسنا نوشت: مهسا قریشی فرزند بیتا فرهی خبر داد که بخشی از کتیبه سنگ مزار مادرش را که عکس این هنرمند بر آن نصب شده بود، چند روز بعد از نصب و پس از مراسم چهلم این هنرمند، از مزارش برداشته شده است.

ماجرای حذف تصویر بیتا فرهی از روی سنگ مزارش چیست؟

مهسا قریشی فرزند بیتا فرهی خبر داد که بخشی از کتیبه سنگ مزار مادرش را که عکس این هنرمند بر آن نصب شده بود، چند روز بعد از نصب و پس از مراسم چهلم این هنرمند، از مزارش برداشته شده است.

او در جملات کوتاهی گفت: شگفت زده ام و در عجبم اگر این کتیبه مشکلی داشت که چرا به ما قبل برداشته شدنش اطلاع ندادند و اگر قانونی در این زمینه بوده است _ که من شخصا از آن اطلاعی نداشتم _ پیش از نصب اطلاع رسانی نشده بود چون این اتفاق در شان مزار یک هنرمند مردمی نیست.

مهسا قریشی در عین حال گفت: من هنوز چون جزییات ماجرا برای خودم روشن نیست، صبر می کنم تا دوستانم که در ایران پیگیر این موضوع از مسئولان بهشت زهرا هستند، پاسخ قانع کننده ای بدهند.

بیتا فرهی ۴ آذر ماه در سن ۶۵ سالگی از دنیا رفت و طبق وصیت خودش در خاک ایران و کنار مادرش در قطعه ۷۹ ردیف ۶۴ شماره ۶۳ بهشت زهرا و در میان مردم به خاک سپرده شد.

«هامون»، «برادرم خسرو»، «دوران عاشقی»، «در انتظار معجزه»، «خاک آشنا»، «خون بازی»، «خانه‌ای روی آب»، «اعتراض»، «کیمیا»، «بانو»، «لامینور»، «ولایت عشق»، «سرزمین مادری» و… از جمله آثاری است که بیتا فرهی در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

ماجرای حذف تصویر بیتا فرهی از روی سنگ مزارش چیست؟
ماجرای حذف تصویر بیتا فرهی از روی سنگ مزارش چیست؟

بیشتر بخوانید

کتیبه سنگ مزار بیتا فرهی غیب شد!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا