خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«فجایع میانمار کار آمریکاست»!

امام جمعه شیراز «فجایع میانمار» را کار آمریکا دانست.

به گزارش مهر آیت الله اسد الله ایمانی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز افزود: گذشته ها سریع فراموش می شود، فراموش کردیم که در سال ۵۷، ۱۷ شهریوری اتفاقی افتاد که در آن روز و قبل از حکومت نظامی ژنرال آمریکایی به نظامیان ایران تاکید کرد که لوله تفنگ ها را به سمت مردم بگیرید.

وی ادامه داد: امروز قلم ها و رسانه هایی به کار می افتد تا چهره شیطان بزرگ را بزک کنند و آن را در چهره یک فرشته به مردم ایران ارائه کند و عده ای ساده انگارانه قبول می کنند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: آن روز تا توانستند ضربه زدن و کشتند و امروز با توجه به توافق برجام تحریم های جدید بر ضد ملت ایران انجام می دهند و آمریکا با حمایتی که انجام می داد اجازه می دهد عربستان مردم بی دفاع یمن را نابود کند و بیماری وبا کودکات را از پا دربیاورد.

آیت الله ایمانی تاکید کرد: امروز شاهدیم و می بینیم که بعد از ۳ قرن اقامت مسلمانان در میانمار با کشتار مواجه می شوند و کشورهای همسایه مرز خود را بر روی آنها بسته اند.

وی یادآور شد: این فجایع کار آمریکا است، لحظه ای که داعش در حال از بین رفتن است مجاهدین اسلام را بمباران می کند تا از پیش روی باز بمانند و سران داعش را نجات می دهد.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: دنیا سکوت مرگبار گرفته که آمریکای جنایت کار خود را مدافع حقوق بشر می داند.

آیت الله اسد الله ایمانی تصریح کرد: فراموش نکنیم که در ۱۱ سپتامبر نیز همین آمریکا با کمک کشور دوستش عربستان هماهنگ کرده بود که این اتفاق روی داد تا بهانه ای برای حمله به افغانستان فراهم شود.

وی یادآور شد: هرگز نباید گذشته و امروز آمریکا را فراموش کرد هرچند که نمی دانم چرا گروهی به دنبال نشان دادن چهره ای دیگر از آمریکا به مردم هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا