خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیورپول و استون ویلا 5 دی 1401

پخش زنده لیورپول و استون ویلا 5 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته هفدهم لیک جزیره به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های لیورپول و استون ویلا امشب و از ساعت 21:00 به وقت ایران در چارچوب هفته هفدهم لیگ جزیره در جدالی حساس در استادیوم ویلا پارک به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و استون ویلا 5 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لیورپول و استون ویلا 5 دی 1401

پخش زنده لیورپول و استون ویلا 5 دی 1401

لیورپول واقعا بحران‌زده اما پرستاره یورگن کلوپ شاید هنوز از شوک جدایی مانه بیرون نیامده و نونیز هم برخلاف عملکرد ابتدای فصل هنوز نتوانسته به خوبی در تیم جا بیفتد.

لیورپول رده ششمی و 22 امتیازی اما امروز در جدالی سخت به مصاف استون ویلای اونای امری با 18 امتیاز در رده دوازدهم می‌رود. لیورپول در 5 بازی آخر خود 3 برد برابر میلان، دربی کانتی و ساوتهمپتون و دو شکست برابر لیون و منچسترسیتی داشته است. لیورپول با شکست برابر منچسترسیتی از جام اتحادیه کنار رفت تا یک جام را از دست بدهد.

استون ویلا اما در 5 بازی آخر دو برد برابر برایتون و چلسی، دو شکست برابر ویارئال و کاردیف و یک تساوی با برایتون داشته است.

در 5 تقابل آخر دو تیم 4 برد برای لیورپول و یک برد مهم 7 بر 2 برای استون ویلا ثبت شده است. در مجموع تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر نیز لیورپول با 13 برد برابر 6 برد استون ویلا دست بالا را دارد. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و استون ویلا 5 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا