خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تسنیم: ۸۸۰ نفر در گیلان بازداشت شده اند

خبرگزاری تسنیم که به رسانه نزدیک به نیروهای امنیتی معروف است در خبری با تیتر « بازداشت ۸۸۰ نفر از اغتشاش گران گیلان/ انهدام یک باند خرابکاری» نوشت:

«سرهنگ حسین حسن‌پور از شناسایی و دستگیری 880 نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحد‌های صنفی در گیلان خبر داد و اظهار داشت: یک باند تولید مواد اشتعال‌زا که قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی در استان را داشتند نیز دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در ادامه از تحویل تعدادی از این افراد با تشکیل پرونده به مرجع قضائی خبر داد و افزود: تعدادی از این افراد فریب‌خورده که فاقد سابقه بودند پس از تحقیقات تکمیلی پلیس با اخذ تعهد آزاد شدند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به آمادگی کامل مجموعه انتظامی برای برخورد با اغتشاشگران گفت: خانواده‎ها باید بیشتر از هر زمانی مراقب فرزندان خود باشند تا از طریق کانال‎ها و صفحات مجازی معاند خارج از کشور مورد فریب قرار نگیرند.

وی از شناسایی یک باند تولید مواد اشتعال‌زا که قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی در استان گیلان را داشتند نیز خبر داد و گفت: از این گروه تعدادی کوکتل مولوتوف و سلاح سرد کشف شد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اینهایی که بانک شکستن… مسجد اتش زدن به اموال عمومی آسیب رسوندن… سنگ پرت کردن پلیس رو کتک زدن و به هلال احمر خسارت وارد کردن و … چون حق الناس بر گردنشونه اسامی بدین ما هم شکایت میکنیم ازشون‌‌… ما هم شاکی هستیم… فیلم و عکس که هست اعلام کنید ما بیایم شاکی خصوصی داشته باشن… خسارت هم باید بدن… اما بقیه موارد …دیگه با خود مسوولین… میتونن ببخشن… میتونن جریمه کنن تعهد بگیرن… ولی هر کسی به مردم بیت المال و اموال دولتی خسارت زده باید تا زیال اخر پس بده…

  2. خب کسی که خرابکاری کرده رو جریمه کنید… به مردم بگین کجا مراجعه کنن برای شکایت از کسانی که بهشون ضرر زدن و الان دستگیر شدن… ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا