خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام آیت الله امجد به مناسبت اتفاقات اخیر کشور

آیت الله محمود امجد به مناسبت اتفاقات اخیر در پیامی نوشت: اگر چه فاجعه سقوط هواپیمای مسافربری و علت آن به قدر کفایت برای ما مصیبت بار هست لکن بی صداقتی و بی کفایتی … در‌ برخورد با این موضوع، مصیبت اعظم است.

به گزارش انصاف نیوز، وی در این پیام با انتقاد از خلاف واقع گویی، نوشته است: اکنون نیز تنها‌راه، بازگشت به خدا و حقیقت و صداقت‌ است. از مردم عذر بخواهید. کشور ماتم زده است. چرا عزای عمومی اعلام نمی‌شود؟ بگذارید به همان نحو که مردم با اختیار خود‌ برای تشییع جنازه شهید سلیمانی که او را سرباز صادقی برای کشور خود می‌دانستند، شرکت کردند، اکنون نیز در تشییع شهدای این حادثه تلخ شرکت کنند و حرف خود‌ را به گوش شما برسانند.

امجد با تاکید بر این که نباید اشتباهات گذشته رخ بدهد، نوشته است: این مردم همان مردمی هستند که در زمان دفاع مقدس آن چنان اعتماد راسخی به امام و مسوولان داشتند. با این مردم بازیگری نکنید و فرصت‌ها‌ را قدر بدانید‌. اینجانب این فاجعه و این ماتم را به ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اندک اندک جمع مستان «می روند» ! (البته جمع منفعت اندیشان هم می رسند) گفت:

    خوبه از کل پیام ، 3 خط حاشیه ای نسبتا قابل انتشار بنظر رسیده . این از حرفهای آیت الله راستگو و شاگرد علامه عارفمون (طباطبایی آزاداندیش و آزاده) . حرف مردم بجای خود

    1. روی حرف بنده با افرادی هست که می گویند حالا این بنده خدا شد بد؛ پس اگر شما در زمان پیامبر (صلوات الله علیه) هم بودید از آن ملعون اول و دوم حمایت می کردید چون زمانی مثلا صحابه پیامبر بودند و بعد شدیدترین توهین ها را به پیامبر کردند و شاید هم مثل برخی افراد، با یک قرآن سر نیزه جذب دشمن می شدید. البته اگر واقعا مسلمان باشید و حرف هاتون جهت عقده گشایی و تخریب نباشد. حرف های آقای امجد کاملا اشتباه است و آدم جلوی حرف و عمل اشتباه می ایستد ولی کار به قضاوت در مورد عاقبت آقای امجد ندارم چون سعادت و شقاوت دست خداوند است و تا لحظه آخر زندگی هیچ چیز مشخص نیست ولی برخی کارها در این امر تاثیرگذار است.
      اللهم اجعل عاقبة امرنا خیرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا