خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عضو کارگزاران: «ردصلاحیت ‌شده‌ها تابع قانون باشند»

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: کسانی که صلاحیتشان مورد تأیید نهایی قرار نمی‌گیرد، باید تابع قانون باشند و هر آنچه که قانون مشخص کرده است را بپذیرند.

پروانه مافی در گفت‌وگو با ایلنا، با بیان این‌که با نگاهی خوش‌بینانه منتظر اعلام‌نظر شورای نگهبان هستیم، گفت: پیش‌بینی می‌کنم که با وجود تلاش‌هایی که مسئولان مربوطه داشته‌اند و همچنین با توجه به توجهاتی که مقام معظم رهبری نسبت به موضوع دارند، امیدواریم قطعاً شرایط تغییر کند و وضعیت مناسبی حاصل شود.

او در مورد احتمال ائتلاف اصلاح‌طلبان با سایر جناح‌های سیاسی، گفت: ائتلاف با اصولگرایان به وضعیت تأیید صلاحیت‌ها بعد از ۱۶ بهمن و نظر شورای نگهبان بستگی دارد.

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در مورد برخی اظهارات مبنی بر احتمال تحریم انتخابات، اعلام کرد: رویکرد اصلاح‌طلبان به هیچ وجه تحریم انتخابات نیست و کسانی که چنین موضوعاتی را مطرح می‌کنند، اصلاح‌طلب نیستند. شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بار‌ها اعلام کرده که به دنبال تحریم انتخابات نیست و هیچ کسی هم نباید با صندوق‌های رأی قهر کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مورد ترکیب احتمالی مجلس دهم نیز یادآور شد: مجلس آینده قطعاً مجلسی با حضور نیروهای معتدل اصلاح‌طلب و اصولگرا خواهد بود؛ چرا که امروز نگاه، توجه، ‌ رأی و انتخاب مردم به سمت افراد معتدل است.

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در ادامه به نحوه مصاحبه کاندیداهای رد صلاحیت شده پرداخت و خاطرنشان کرد: کسانی که صلاحیتشان مورد تأیید نهایی قرار نمی‌گیرد، باید تابع قانون باشند و هر آنچه که قانون مشخص کرده است را بپذیرند.

مافی در پایان به برگزاری نخستین کنگره این حزب اشاره کرد و گفت: این کنگره، کاملاً تشکیلاتی است و طی آن صرفاً موضوعات مربوط به حزب مطرح می‌شود. رویکرد کنگره کارگزاران توجه به جوانان و زنان و بسط و توسعه حضور آن‌ها در عرصه انتخابات است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا