خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«ترامپ برای مذاکره بدون پیش‌شرط با ایران آماده است»

وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری کشورش همچنان برای مذاکره بدون هیچ پیش‌شرطی با ایران آماده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از العربیه، مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا امروز (یکشنبه ) در مصاحبه با شبکه سی‌بی‌اس گفت، ترامپ برای مذاکره با جمهوری اسلامی ایران پیرامون یک روند جدید و اقدامات متعددی که “ایران را به یک کشور معمول‌تر تبدیل می‌کند”، آماده است.

وی همچنین گفت که دولت ترامپ پیش‌بینی نمی‌کند که حملات نظامی بیشتری از سوی ایران در پاسخ به حمله آمریکا که علیه سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انجام شد، صورت بگیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. مذاكره بدون پيش شرط ؟!!
    جوجه ! حالا كه فهميديد ما به يه قدرت جهانى تبديل شديم و به تك تك فرمول هاتون دست پيدا كرديم مذاكره كنيم ؟! مگه عقل مون كمه يا هشت مون گرو نهه ؟! تازه ؛ ما دو سه روزه توى بغداد دوماد شديم مگه مجنونيم ليلا رو رها كنيم ؟! تا تكليف تك تك پادگان ها، پهبادها و ناوهاتون رو ( در منطقه ) تايوت عهد و معامله قرن و دله دزدى هاى نتانياهو در ( سرزمين اشغالى ) ميلياردها دلار بن سلمان در وال استريت ، راست و دروغ پروژه هارپ ، دانشمندان ناسا و آنجلينا جولى و برد پيت را در ( خود امريكا ) پيمان دفاعى ناتو ، برگزيت و مهناز افشار را ( در اروپا ) روشن نكنيم و خلاصه د… تون را در دنيا خصوصاً ونزوئلا و بوليوى و غرب آسيا صاف نكنيم مذاكره بى مذاكره !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا